NL2 Queens

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Welke line hadden jullie hier gebruikt ?

Als ik even terug kijk en me eigen hand ga analyseren vind ik de line die ik gespeeld heb niet slecht maar wellicht denken mensen daar anders over.

Nou weet ik niet zeker of ik de juiste termen ga gebruiken dus tell me als ze verkeerd zijn.

Flop: Villain donkt hier naar me toe ik zette hem niet op een Kx vanwegen het feit dat het een spewing station was hij speelde zeer spewy paar handen hiervoor callde hij een all-in met 87o op een gemiste flop. Maar om villain niet te onderschatten zette ik villain hier op een flushdraw en of handjes als QJ QT misschien 55,66 maar zijn range is zo wijd. Ik flat call hem hier om de reden dat als ik raise hij me toch wel zou callen en zo hou ik draws in de hand.

turn; 7:heart: , de turn zag ik als een deadhand hij besluit te bette echter nu besluit ik villain te raisen en geen gratis kaarten meer te geven zette hem ook stevig op een draw maar met gemiste handen zou die alsnog bette hij besluit echter te shoven en ik call hier omdat ik villain op een flushdraw zette en op zijn range wat zeer wijd is heb ik nog genoeg equity om hier te callen.

Villain: Ja zeer loose callt/raist preflop elke hand callt all-in met 87o gemiste flop, zeer spewy noem maar op.

Ik wou meer werken met Equilab dus heb deze hand even gebruikt misschien niet de beste hand maarja, heb villain zijn range niet super wijd gemaakt wat wel zo was.

Flop;

Board: K:diamond: 2:diamond: 2:spade:
             Equity   Winst   Split
      MP1    23.51%  22.88%   0.63% { AA, QQ-55, AQs-A2s, Q4s+, J6s+, T9s, QTo+, JTo }
      MP2    76.49%  75.86%   0.63% { QhQs }

Turn;

Board: K:diamond: 2:diamond: 2:spade:  7:heart:
             Equity   Winst   Split
      MP1    14.88%  14.46%   0.42% { AA, QQ-55, AQs-A2s, QJs, JTs, T9s, QTo+, JTo }
      MP2    85.12%  84.70%   0.42% { QhQs }

Known players:
      Position:
      Stack
      MP1:
      $1,69
      Hero:
      $2

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with Q:heart: , Q:spade:
      UTG2 folds, MP1 calls $0,02, Hero raises to $0,10 5 folds, MP1 calls $0,08.

Flop: ($0) K:diamond: , 2:spade: , 2:diamond: (2 players)
      MP1 bets $0,10, Hero calls $0,10.

Turn: ($0) 7:heart: (2 players)
      MP1 bets $0,16, Hero raises to $0,46, MP1 raises to $1 (All-In), Hero calls $1,03.

River: ($3) 4:club: (2 players)

Final Pot: $3

Results follow (highlight to see):
      MP1 shows (Ad 7d)
      Hero shows two pairs, vrouwen and tweeën (Qh Qs)

Hero wins with two pairs, vrouwen and tweeën (Qh Qs)
  • 5 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ookal is villian spewy vind ik de range die je op stelt wel heel erg vreemd. Vind het trouwens vreemd dat je KK niet in zijn range hebt zitten, maar TJ en QTo bijvoorbeeld wel.

Ik zou btw wel raisen op de flop, zo kun je namelijk makkelijker weten wat je moet doen op de turn.

As played vind ik raise/call op de turn wel fine tegen een fish, hij gaat af en toe een K hebben maar voornamelijk handen die je beat (7x, PPs en draws)

Ben benieuwd wat anderen hier over te zeggen hebben trouwens
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      De range van villain is inderdaad een beetje raar opgestelt, dat is vanwegen zijn vage/wijde range heb het geprobeerd om ongeveer te doen. Kx had ik eerst in zijn range maar ik verklaar dat ik villain niet op een Kx zet dus vond het raar om het in zijn range te doen zelfs met zijn Kx in die range stond ik nog goed genoeg. Maar ik zet het er allemaal een beetje raar neer dus ben ook wel benieuwd naar anderen die er wat over te zeggen hebben.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Kx kun je niet echt uitsluiten vind ik hier. Ookal denk jij dat hij die niet heeft kan die die echt wel heel makkelijk in zn range hebben volgens mij, maar correct me if i'm wrong :)
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      denk dat je play hier sterk stats afhankelijk is.. Kx zit trouwens wel gewoon in zijn range hoor. als villian hier 75/8 speelt, speelt hij diverse Kx combinaties (K10s, KJ, Kq e.d.), die hij limp-called. kq zou hij wellicht zelf wel openen, maar handjes als KJ zie ik hem hier ook wel limp-callen..

flop: call is fine. als je hier gaat raisen, haal je alle blufs uit zijn range. deze zitten nu nog in de hand.

turn: ik kies hier wederom vaak voor een call. board is niet erg draw heavy, en als je raised haal je denk ik nog zelden geld uit slechtere handen. anderzijds, zijn WTS is wel vrij hoog, dus wellicht dat als je hier een kleine raise maakt, dat hij toch nog wel called (maar wat als hij toch met een Kx zit?)

river: herevalueren. hij zal hier ongetwijfeld nog een keer betten en ik denk dat ik betjes tot max 1/2 van de pot nog wel call. ondanks zijn fish stats, zie ik niet in met welke hand hij 3 straten gaat barrelen, welke jou QQ niet beat heeft..
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre fine
      flop , als hij dit doet met air mag ik hopen dat hij het ook met Kx doet , anders is ie wel compleet retarded.
      Dus als je blufs in zijn range steekt (imo veel te veel) moet je zeker ook Kx in zijn range steken .
      Wat je zegt over draws houdt obv geen steek , dat board is zo droog als wat , het gaat er gewoon omdat je blufs in zijn range wil houden :)
      tbh denk ik dat ik 3 straten gewoon in calldown modus ga , en als hij de river checkt bet ik zelf gezien hij dan wss sdvalue heeft opgepikt.
      Voordeel is dat er eigl maar 4 slechte kaarten zijn , en dat zijn de A.
      Dus het board zal meestal ongevaarlijk blijven en kan je gewoon blijven callen.