Nl2 99

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (10 handed)

Known players:
      SB:
      $5.18
      BB:
      $1.98
      UTG:
      $5.05
      UTG1:
      $2.85
      UTG2:
      $0.98
      MP1:
      $2.22
      MP2:
      $2.58
      MP3:
      $0.67
      CO:
      $2.29
      BU (Hero):
      $1.69

Preflop: Hero is BU with 9, 9.
      UTG folds, UTG1 raises to $0.08, 3 folds, MP3 calls $0.08, CO folds, Hero calls $0.08, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.27) 5, 5, 6 (3 players)
      UTG1 bets $0.19, MP3 calls $0.19, Hero folds.

Turn: ($0.65) 7 (2 players)
      UTG1 checks, MP3 bets $0.40, UTG1 folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.65.

Ik calde met 99 voor te setminen. Nu komt er een lage flop waar mijn hand het niet slecht op doet maar komt er redelijk veel actie waardoor ik niet goed weet of mijn hand nog goed genoeg is. Tips?
  • 3 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ik ga weer zeggen dat in deze situatie stats heel veel invloed kunnen hebben op je beslissing :D

UTG+1 komt vrij sterk over, maar aangezien ik niet weet of dat een goede of slechte speler is ga ik maar van uit dat hij het spel wel aardig snapt. In principe vind ik dan dat je prima kan setminen inderdaad preflop.

Flop ziet er in principe zeer goed uit, maar door de call van MP3 kun je makkelijk opgeven imo. Hij kan dit makkelijk doen met handen als AK (die je beat hebt) maar omdat UTG+1 ook nog in de hand zit kun je denk ik niet profitabel gaan raisen, omdat je dan namelijk op de turn voor stacks moet gaan spelen. En ik persoonlijk denk dat UTG+1 best veel overpairs in zn rang kan hebben, maar kan natuurlijk mis zitten.
    • Anomic
      Anomic
      Bronze
      ^Uhu, kijk naar zijn 3bet%, als dit laag is dan is het denk ik waarschijnlijker dat hij een sterker overpair heeft dan jij.

Ik overplay nu minder vaak zwakkere overpairs, dit was een vrij grote leak voor mij toen ik pas begon te spelen dus ik zou hier ook wel gefold hebben. Misschien had ik op de flop nog wel gecallt om te zien wat er op de turn gebeurde maar je kan echt veel verliezen met zwakkere overpairs op zulke boards ^^
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      zowel call als fold kunnen op de flop imo , je weet gewoon niet genoeg :)
      Wat echter belangrijker is is dat je niet 100bb diep zit , wat wel altijd zo zou horen te zijn als je bss fr speelt :)