Ak

• Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      $0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Hero ($31.55)
      UTG+1 bRKR90 ($25)
      CO kavlaki0000 ($12.75)
      BTN SteeVen102 ($26.15)
      SB GOR2000 ($13.89)
      BB krisst25 ($29.27)

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) Hero is UTG K:heart: A:heart:
      Hero raises to $0.85, 4 folds, krisst25 calls $0.60

Flop: 6:club: 7:club: 9:diamond: ($1.80, 2 players)
      krisst25 bets $1, Hero raises to $4.05, krisst25 calls $3.05

Turn: K:diamond: ($9.90, 2 players)
      krisst25 checks, Hero bets $7.05, krisst25 calls $7.05

River: J:heart: ($24, 2 players)
      krisst25 checks, Hero goes all-in $19.60,
  • 3 antwoorden
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      hangt een beetje er vanaf wat voor handen hij mee donkt... als ie vaakt donkt en fold op een raise kun je dit wel doen.. maar ik bedoel je kunt er niet vanuit gaan dat ie 78 of 89 foldt voor één raise.. wat doe je als je niet die K op de turn spiket?

als die turn eenmaal komt denk ik inderdaad dat je wel 2 straten door moet betten zoals je nu doet..
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door K2AA72
      hangt een beetje er vanaf wat voor handen hij mee donkt... als ie vaakt donkt en fold op een raise kun je dit wel doen.. maar ik bedoel je kunt er niet vanuit gaan dat ie 78 of 89 foldt voor één raise.. wat doe je als je niet die K op de turn spiket?

als die turn eenmaal komt denk ik inderdaad dat je wel 2 straten door moet betten zoals je nu doet..
      Ligt aan de kaart op de turn of ik doorbet of niet. =) Op een J, Q, K en A barrel ik meestal wel. Ik had hem nog niet eerder een flop zien donken, maar een donkbet vind ik sowieso aardig zwak omdat hij monsters wel zal check/raisen. Had nog maar 20 handjes op hem dus was een unknown.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door K2AA72

mee eens met t 1e gedeelte idd.

nu over t 2e gedeelte, min of meer komen er 2 overs bij. verwacht je dat ie hier kan afcallen met TT of iets dat je hier shovet? denk dat dat ongeveer de sterkste hand in zijn range is die je nog beat namelijk.

vind je valueshove vrij dun, en verwacht om eerlijk te zijn als je gecallt word dat je bijna altijd beat bent. en ja, ik kan hier best een essay over balance er achterhaan gaan schrijven maar verwacht dat mensen hier simpelweg niet met 3rd pair callen omdat je 8x/flushdraw zou kunnen hebben