PartyPoker acc ineens geblockt!

• ni3ls91
      ni3ls91
      Bronze
      Beste mensen,

Eergisteren kreeg ik ineens een email met de volgende inhoud:

Please note that we have placed a temporary hold on your account and cashout request as we need to verify the ownership of your Moneybookers account. As part of the verification process, we request you to provide us a copy of your Moneybookers statement.

Ineens uit het niets wordt mijn partypoker account geblocked.
      Er staat zo'n 550$ op waarvan 100$ zelf gestort. Deze 100$ wilde ik er weer af halen zodat ik met m'n pure pokerbankroll verder kan grinden.

Totale winnings in HM (bijna al m'n handen staan erin): $335
      Betaalde rake: 219$

Dit toont aan dat ik de site al 219-115$(bonussen)=104$ heb opgeleverd!

Natuurlijk heb ik gelijk een email gestuurd met de vraag wat ze precies bedoelen met de moneybookers statement. Ik gebruik namelijk het account van een vriend en hij wist niet wat ze precies bedoelden.

Hoe kan het zijn dat ze ineens zomaar je account kunnen blocken?
      Er waren toch ook geen problemen toen ik m'n geld erop zette?
      Bovendien heb ik er zelf 450$ op verdiend.

Wie weet er raad?
  • 6 antwoorden
    • spoonz
      spoonz
      Totaal
      Het is niet toegestaan om een deposit te maken met een mb account anders dan van jou zelf. Mijn vermoeden is dat dat te maken heeft met eventuele praktijken als geld-wit-wassen.

Maar hoe nu jouw probleem op te lossen weet ik ook niet.
    • jarusso
      jarusso
      Bronze
      Dit krijg je wel gefixed denk ik. FF naar live support gaan en de situatie uitleggen.
      Dan moet je vriend geloof ik screen shot maken van skrill + zijn ID en jij ook van je ID, als dat allemaal geregeld is "denk" ik dat je acount weer vrijkomt.
      Laat het gelijk een les zijn maak je eigen skrill aan.
    • ni3ls91
      ni3ls91
      Bronze
      Ok,

Laat ik daar maar is achteraan gaan.
      Punt is dat ik volgens mij gewoon random gegevens heb ingevoerd toen ik het account aanmaakte. Niet handig natuurlijk, maar op dat moment wist ik niet wat ik wel en niet kon vertrouwen en wilde ik niet m'n gegevens zomaar ergens invullen
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      :facepalm: dan is het dag geld vrees ik voor je (en terecht)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Je kan de support altijd aanspreken. Heb vroeger ook nog een probleem gehad met wat verkeerde gegevens en is uiteindelijk goed gekomen.

Maar lijkt wel of jij niets juist hebt ingevuld, dan wordt het waarschijnlijk wel al ietsje moeilijker.

Maar je kunt het proberen! :)
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ni3ls91

Punt is dat ik volgens mij gewoon random gegevens heb ingevoerd toen ik het account aanmaakte.
      :facepalm:

Die $$$ zie je niet meer terug.