Challenge 3.50 45s Maart!

• Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Hi All,

Vind het wel weer tijd voor een challenge. Inmiddels al weer 2 maanden geleden dat ik er wat over gelezen heb hier. Ik zou graag de 45s willen gaan spelen.

Ik zit met het grote probleem dat ik te weinig volume maak. Wil daarom graag een challenge aangaan met zoveel mogelijk members here.
      Misschien dat het openen van dit topic beetje vroeg is, maar zo hebben we nog genoeg tijd om alles te plannen. En liever te vroeg als te laat imo.
      Ik zou graag horen van diegene die intresse hebben hoeveel games ze willen spelen. Stakes hangt ervan af, in welke het meeste intresse is. Ik ben zelf rolled voor $3.50 maar zou eventueel ook $1.50 er extra bij willen pakken omdat ik gewoon ziek veel volume wil gaan draaien. $7 is helaas nog niet mogelijk vanwege BRM tenzij ik een upswing krijg, maar dat laat ik in de loop van de maand wel weten.

Ik zat te denken aan:

-500
      -750
      -1000

games!

Mijn voorkeur gaat uit naar 1000 omdat ik de vorige challenges van 500 games binnen een week had afgerond. Ook heeft variance minder invloed in 1000 games. Meer games is eventueel ook goed maar denk dat hier weinig intresse voor is.

Daarna ben ik nog op zoek naar een escrow dus als iemand met een betrouwbare achtergrond(geen 6maxgrinder :facepalm:) dus
      sidebet zou ik ook graag met jullie willen bespreken.

Als er iemand met mij een persoonlijke challenge als extra aan wil gaan contact me dan @ skype
  • 5 antwoorden