Nl 10 - Qq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      standaard broke pf? wat zijn hier eigenlijk qua richtlijnen voor in een blindbattle? jj+ broke ofzo? (is natuurlijk ook wel een beetje stats afhankelijk, maar uitgaande van een unknown?)

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $14,64
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q:heart: , Q:club:
      7 folds, SB raises to $0,40, Hero raises to $1,20, SB raises to $2,00, Hero raises to $4,50, SB raises to $13,50, Hero calls $5,50 (All-In), SB gets uncalled bet back (All-In).

Flop: ($20,00) T:diamond: , 6:heart: , 3:diamond:
      Turn: ($20,00) 8:club:
      River: ($20,00) 5:diamond: (2 players)

Final Pot: $20,00
  • 5 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Er werd van de week in een coaching gezegd dat je met AK broke kan gaan in een blindbattle, dus dan denk ik QQ+ als je verder geen info hebt van villian.
      JJ vind ik zelf nogal loose.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      vind ook wel dat je hier broke kunt gaan maar is wel een heel marginale play.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Met QQ kun je daar idd wel broke gaan maar ik denk dat een call IP ook wel kan
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Met QQ kun je daar idd wel broke gaan maar ik denk dat een call IP ook wel kan
      +1

Ik denk dat je inderdaad misschien in positie nog wel beter kan callen op zijn 4bet. En op de flop herevalueren.

Of je 5bet shoved, maar hier 5bet je en word je nog eens geraised, ik zie hem hier eigenlijk alleen nog maar KK,AA hebben, AK had hij allang of gecalled of gefold. (of het moet een grote fish zijn, maar daar kun je hier niet vanuit gaan)
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Het is natuurlijk geen "standaard" broke, want dat is altijd villain-afhankelijk.

Deze villain is totaal unknown dus ik verkies hier eigenlijk wel 4bet/broke.
      Stel dat je callt en er valt een A of K, dan kan je niks meer. Stel dat hij AK heeft en de flop bevat geen A of K...dan krijg je ook geen actie meer.

Aangezien de meeste spelers in een blindbattle heel wat looser broke gaan kan je hier ook nog wel eens tegen TT+ zitten of AQs+.

Tegen iemand waar je al wat sample van hebt en die heeft bv. een 4bet range van 2%...daar zou ik dan wel eerder callen.