beste keuze $50,- startkapitaal

• pokerliz
      pokerliz
      Bronze
      Hoi,

Ik ben net geregistreerd op deze site en zou graag willen weten welke room eigenlijk een beetje de beste keus is om de $ 50,- te laten storten, gezien het vrijspelen hiervan.
      poker770 is in stappen van $ 10,- (brm technisch gezien niet ideaal)
      everest poker moet je binnen 120 dagen 1.000 everest punten halen, is dit haalbaar ? met ongeveer 5 uur poker per week ?
      de overige rooms zijn eigenlijk geen keuze gezien het feit dat bij betfair een storting gemaakt moet worden.

alvast bedankt voor de reactie

pokerliz
  • 5 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik denk dat je bij de keuze van een pokerroom beter kunt kijken naar het aanbod aan de games die jij speelt. :)

En ander criterium kan zijn het aantal SP dat je er verdient per $/€ aan rake. Neem bijv. William Hill, waar veel fish zit, waar je 5 SP krijgt per $1 rake. Zo verdien je lekker snel SP, waardoor je snel Silver, Gold of een nog hogere status bereikt. ;)
    • pokerliz
      pokerliz
      Bronze
      Hoi Xload1989,

Het gaat nu even om de $ 50,- startkapitaal, ik zag william hill daar niet tussen staan, moet de quiz nog maken hoor maar william hill doet daar toch niet aan mee ?
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Via volgende link info over rooms en startkapitaal kan je wat meer info vinden over de verschillende rooms waar je nu het startkapitaal op kan ontvangen.

zoals Xpload al aangaf zou ik hierbij kijken naar het aanbod wat zij hebben op de games die jij speelt en hoeveel points zij geven per rake die jij betaald.
      je kan ook in deze thread je vraag posten dan kijkt er iemand van pokerstrategy welke room het beste bij je past.

suc6
    • spinner3
      spinner3
      Bronze
      ik heb het bij everest gekozen, was eigelijk een fout, te weinig traffic, meestal rond de 10-20k mensen met laagtepunten van 5000 mensen...

1000 everest points is ong 125$ rake aan hun betalen, speel nu al 2 dagen en heb rond de 75 points, met 5 uur per week haal je het als je medium limits speelt, wat je met die 50usd niet kan doen.

speel zelf ook buiten brm alleen heb vroeger nog gepokerd dus kan de 2.50-5s beaten.

ik zou voor 770 gaan.
    • pokerliz
      pokerliz
      Bronze
      Hoi Spinner3,

Hier nog even een late reactie van mij.
      Ik heb het op everest gezet, heb nu 1 week gespeeld en inmiddels 80 summit points behaald.
      Speel mss volgens brm en gemiddeld 2 uur per dag, ik haal dus ongeveer 10 punten per dag x 120 dagen die ik heb om te behalen zou ik uit moeten komen op 1200 summit punten.

Momenteel een winst van $ 8,- wellicht kan ik binnen die 120 dagen wel een leuke winst behalen wat ik alsnog kan houden mocht ik de summit points challenge niet halen.