NL10 67s allin op de river

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik open hier vanuit MP3, maybe a bit te loose, maar vond het goed kunnen aan deze tafel en postflop kan ik de meesten al goed readen op NL10. ( denk ik :f_biggrin: )

Ik word gecalled door de button met stats 37/22 hands 72 en de big blind, die iets meer als een halve stack heeft en waar ik verder geen stats van heb, maar gezien zijn stacksize merk ik hem hier aan als een fish.

Ik bet iets meer als halve pot, dit had denk ik sowieso tegen 2 tegenstanders wel rond 3/4 a pot moeten zitten.

Vervolgens called de BB mij en op de turn checkt hij naar mij toe. Ik heb mijn straight opgepikt en besluit om nog maar eens te betten voor value.

Hij called mij wederom en op de river ga ik hier allin, als hij hier een draw gemist heeft called hij sowieso niet en ik hoop dat als hij ook maar iets heeft, dit overkomt als een bluff, hij heeft toch nog maar 3 dollar ongeveer over dus vond dit een nice move.

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 8 Players

MP1: $5.22 (52.2 bb)
      MP2: $11.65 (116.5 bb)
      Hero (MP3): $10 (100 bb)
      CO: $11.05 (110.5 bb)
      BTN: $14.89 (148.9 bb)
      SB: $7.70 (77 bb)
      BB: $6.50 (65 bb)
      UTG+2: $5.31 (53.1 bb)

Preflop: Hero is MP3 with 6 7
      3 folds, Hero raises to $0.40, CO folds, BTN calls $0.40, SB folds, BB calls $0.30

Flop: ($1.25) 9 3 8 (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.70, BTN folds, BB calls $0.70

Turn: ($2.65) T (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.70, BB calls $1.70

River: ($6.05) K (2 players)
      BB checks, Hero bets $7.20 and is all-in, BB calls $3.70 and is all-in
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Zou het niet openen als er loose spelers achter jou zitten... En zeker niet als ze positie op je hebben. Gezien de BU hieraan voldoet vind ik het preflop een fold.

Omdat je zo een sterke hand hebt en je multiway zit kan je zelfs potten eigenlijk. Zou het 1$ maken

Omdat het board zooo drawy is op de turn zou ik weer groter betten. Richting 2.25

River is std push ja :)

Nu ik zie dat hij zo short is kan de turn idd een beetje kleiner omdat het er toch easy ingaat en je hem nu wat in de pot trekt met een zwakke hand
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Zou het niet openen als er loose spelers achter jou zitten... En zeker niet als ze positie op je hebben. Gezien de BU hieraan voldoet vind ik het preflop een fold.

Omdat je zo een sterke hand hebt en je multiway zit kan je zelfs potten eigenlijk. Zou het 1$ maken

Omdat het board zooo drawy is op de turn zou ik weer groter betten. Richting 2.25

River is std push ja :)

Nu ik zie dat hij zo short is kan de turn idd een beetje kleiner omdat het er toch easy ingaat en je hem nu wat in de pot trekt met een zwakke hand
      +1, ik had een soort gelijke reactie gepost maar die is blijkbaar niet gepost :D
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Je open is vrij loose ,maar zeker niet horribad
      verder vind ik em wel prima gespeeld , flop kan mss iets groter , turn is fine ivm mooie riversize :)