USD missing

• Benji009
      Benji009
      Bronze
      Jezus, weer een probleem. Ik mis opeens zowat 40 dollar in men bankroll. Ik weet dat het een minuutje kan duren eer je geld terug op je tegoed verschijnt nadat je de tafels verlaat, maar wacht nu al een hele namiddag.

Iemand dit probleem nog ooit gehad? Heb al naar support gestuurd, maar mss kan iemand me even geruststellen dat dit normaal is? Of de oorzaak hiervan geven?
  • 10 antwoorden
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Heb je niet gewoon een hand verloren?
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      Heb je niet gewoon een hand verloren?
      Zou kunnen, maar dan zou mijn HEM dat toch afrekenen? Ik heb juist nagekeken bij "mijn account" op de betfair site en ben vandaag mijn sessie begonnen met een BR van 750. Volgens mijn HEM heb ik 33,5 $ winst gemaakt + ik heb nog een bonus van 10$ gecleared. Maar bij mijn tegoed staat maar 763.

Of vergeet ik een dommigheid waardoor het toch zou kunnen kloppen?
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      hem kan een hand missen, heb ik ook wel eens hoor. Misschien filter aan staan in hem ofzo?
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Nope, filters staan uit. Toch raar. Bij Bwin hebk het ook ooit eens voorgehad. Toen antwoordden ze me dat alles correct verlopen was en dat eventuele schommelingen aan een wijzigende koers kan liggen. Heel vaag imo, maar heb het toen maar zo laten zijn.

Ik weet dat ongame daarstraks problemen had *en nu valt mijn frank* aan hun tafels. Ik zat daarstraks aan een van hun tafels die plots afgesloten werd en dit bedrag, een volle buy-in, is niet meer terug bijgeschreven geloof ik. Het staat allessinds niet in hun Credit-balans. Even zoeken welke tafel het was en ik heb proof ;)
    • YxieAA
      YxieAA
      Bronze
      ik had vorige week ook zoiets. Volgens HEM had ik 6,02 profit maar bij BWin maar 2,77. Moet nog in de hh kijken of ik verschil tussen Bwin en HEM kan vinden maar het is wel vreemd... ?(
    • Benji009
      Benji009
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door YxieAA
      ik had vorige week ook zoiets. Volgens HEM had ik 6,02 profit maar bij BWin maar 2,77. Moet nog in de hh kijken of ik verschil tussen Bwin en HEM kan vinden maar het is wel vreemd... ?(
      Bij mij is het ondertussen allemaal in orde. Je moet gewoon eens kijken bij "mijn account" en daar staat normaliter een credit en debet balans, dus je uitgaven en inkomsten. Bwin heeft dit ook.

Hun antwoord op mijn mail:

"Please be advised that we are aware of the recent issues that our customers experienced when playing on the Betfair Poker client. The connection issues have been identified as a fault from our network provider Ongame and they have now been resolved and full service has resumed.

We are working through refunding and flushing trapped funds at the moment and aim to have this completed within the next 12hours.

There are currently multiple tournaments that failed to payout prizes due to today’s issues and we are working on processing these payouts within the next 24hours."
    • YxieAA
      YxieAA
      Bronze
      daar heb ik inderdaad vorige week gekeken toen klopte het niet, nu wel.
      Is later blijkbaar toch nog goed gekomen.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik heb een keer een verschil van $1000 gehad op een dag. Betfair kon het probleem niet oplossen en toen ben ik daar weggegaan. Heb heel mn HEM uitgepluist met de handhistory erbij, maar kon het niet terugvinden.

Meestal ligt het echter aan HEM die een aantal handen niet goed importeert, vaak door connection issues.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      ik heb een keer een verschil van $1000 gehad op een dag. Betfair kon het probleem niet oplossen en toen ben ik daar weggegaan. Heb heel mn HEM uitgepluist met de handhistory erbij, maar kon het niet terugvinden.

Meestal ligt het echter aan HEM die een aantal handen niet goed importeert, vaak door connection issues.
      Hoeveel BI's verschil? ;)
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rrrood
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

Hoeveel BI's verschil? ;)
      was ook vreemd, was op nl200 en nl400