nieuw lid :D!

• SanvanDro
      SanvanDro
      Basic
      hey ik ben nieuw bij pokerstrategy en heb net de quiz gehaald voor de 50 dollar startkapitaal.
      Als ik het nu op een pokerprogramma wil zetten geven ze een aantal opties. Er staat alleen geen partypoker bij, kan ik het toch op partypoker krijgen? Of moet ik verplicht 1 van de 4 opties kiezen die ze geven?

Groeten,
      Sander
  • 2 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Sander, welkom bij PokerStrategy! :)

Je zult één van die opties moeten kiezen. Voor deze maand zal PartyPoker er niet bij staan. Dit kan zomaar volgende maand weer anders zijn, afhankelijk van de afspraken die PokerStrategy met deze rooms maakt.

Wat is precies de reden dat je graag op PartyPoker zou spelen? Je zou altijd je startkapitaal ergens anders kunnen vrijspelen en het geld dan naar een PartyPoker account overhevelen via Neteller/Moneybookers ofzo. ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi Sander,

Nog welkom namens mij!
      Momenteel is PartyPoker inderdaad niet beschikbaar voor het startkapitaal. We zijn wel altijd in onderhandeling met verschillende rooms om het startkapitaal aan te kunnen bieden.

Momenteel durf ik echter niet precies aan te geven of en wanneer PartyPoker weer beschikbaar wordt, al ga ik er vanuit dat dit over een tijdje wel weer mogelijk is.