vraagje over bonussen poker770

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      hoi even een vraagje omtrent de bonussen op poker770.

ik ben aan het kijken wat het meest praktisch is voor mij om te spenderen.
      en in de shop staat zeer weinig info over de precieze invulling van die bonussen.

zoals, ik ben nu een deposit bonus aan het vrijspelen. ik neem aan dat ik geen 2 bonussen tegelijk vrij kan spelen?
      verder staat er niet bij de bonussen hoelang je de tijd hebt om ze vrij te spelen en of het een lump sum is of dat het in stapjes van 5 gaat?

De uitbetaling zal per dollar 70 punten zijn zoals altijd denk ik.

ook zijn die live toernooien zo lekker onduidelijk. maar goed zover ben ik nog lang niet :)
  • 2 antwoorden
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Dit zijn goede opmerkingen dat je maakt, tot voor kort speelde ik ook op 770 poker maar momenteel niet meer vanwege belgische licentie. Ik deel je mening dat de site karig is met informatie, wel hielp de support me snel en efficiënt voort.

Ik vraag me hier af of pokerstrategy geen lijst van tips/opmerkingen kan doorspelen (die hier worden aangehaald) aan 770 poker zodat ze hier weet van hebben. Daarna is het aan hen om hier iets aan te doen.
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      De laatste bonus die ik haalde die van $25, ging in stapjes van $2 per 150 punten