rare spot met trips

• K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Poker Stars $0.50/$1 No Limit Hold'em $0.20 Ante - 6 players - View hand 1633842
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $278.20
      UTG: $275.65
      MP: $126.08
      Hero (CO): $402.31
      BTN: $313.02
      SB: $303.80

Pre Flop: ($2.70) Hero is CO with Q :club: K :heart:
      2 folds, Hero raises to $3.50, 1 fold, SB raises to $13.50, BB calls $12.50, Hero calls $10

Flop: ($41.70) K :diamond: 8 :spade: K :club: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero checks

Turn: ($41.70) 3 :heart: (3 players)
      SB bets $30, BB folds, Hero raises to $80, SB raises to $290.10 all in, Hero vomits...

preflop vermijd ik meestal KQo in 3bet pots.. maar ik krijg goede odds een flop te zien..

ik check flop voor deceptie.. en doe een beetje een kutraise op de turn

ik neem aan dat zijn shove er enorm sterk uitziet, 33, 88, AK, KQ? zoiets
  • 3 antwoorden
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      call, villain verwacht vaak wel dat je Kx gaat betten op de flop en een turnraise verwacht hij ook niet altijd met een K. Ik denk dat hij vaak 88+ gaat hebben en misschien wat bluffs erbij.
    • Varune
      Varune
      Bronze
      ik zou z'n bet niet raisen, maar pas op de river, of zelf dan betten.
      Zijn namelijk no draws whatsoever.

Heb namelijk 't gevoel dat je je hand op de turn zo wel face-up legt, of je hebt complete air, of je hebt Kx.

Als je alleen z'n bet callt kan hij z'n pocket makkelijker overplayen imo omdat jij ook een low pocket dan represent.

Zie iig niet veel Kx in z'n range zitten die jij beat die hier gaan callen, K met een lagere kicker dan een Q zie ik namelijk niet snel 3betten omdat hij zichzelf dan ook wel in een kutspot brengt oop.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ben het eigenlijk volledig eens met Varune.

Als je de turn raist doe je dat voor value en dan moet je dus al rekening houden met het feit dat hij kan shoven en dan moet je dus al weten of je kunt callen/folden. M.a.w. je moet dus weten of je turn raise een bluff is of een valuebet en in dit geval is het een clear valuebet dus zou je de shove ook moeten callen.

Gezien je hier dus een lastige spot hebt, kun je de turn veel beter flatten. Je hoeft niet altijd zijn stack te winnen. Dat is ook gewoon heel lastig. Je laat ontzettend veel sterkte zien op de turn en ik denk niet dat hij je zomaar gaat afcallen met minder. Als je flat kun je nog makkelijk een extra valuebet winnen op de river en gebaseerd op timing tells etc. kun je de river evt. nog shoven over zijn bet. Je bent in positie dus gebruik hem dan ook.