Nl2 66

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $0,51
      Hero:
      $2

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with 6:diamond: , 6:club:
      4 folds, Hero raises to $0,08 4 folds, BB raises to $0,14 Hero calls $0,06.

Flop: ($0) J:diamond: , 5:diamond: , 2:spade: (2 players)
      BB bets $0,14, Hero raises to $2 (All-In), BB raises to $0,23(All-In).

Turn: ($3) 3:club:
      River: ($3) T:spade: (2 players)

Final Pot: $3

Results follow (highlight to see):
      Hero shows one pair zessen (6d 6c)
      BB shows (As Ks)

Hero wins with one pair zessen (6d 6c)
  • 4 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Vind dit persoonlijk niet echt lekker gespeeld. Verder zou het handig zijn als je behalve de hand neerzet even rustig de tijd neemt om aan te geven wat jij zelf van de hand vind.

Allereerst vind ik je preflop spel vreemd. Waarom set-minen tegen iemand met een 25 BB stack? Je hebt 2 beslissingen preflop, eigenlijk 3

1) Fold (zonder uberhaupt naar .08 te raisen) Dit kun je doen omdat er zo'n shortie achter je zit en met 66 doe je het niet echt lekker tegen zijn range
      2) Fold Na zijn 3bet, lijkt me wat zwakjes, zou dit zelf nooit overwegen
      3) 4-bet all in, Lijkt me de meest logische keuze as played, maar vind dat wel een zeer marginale play.

Ik had zelf voor optie 1 gegaan, ookal duidt alles erop dat villian een fish is, zijn er zoveel beter spots waar je je geld beter in kunt krijgen.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      preflop vind ik niet vreemd maar standaard, ongeacht het een shortie is is het wel een vis met een zeer wijde range. Hij minraist dus dat maakt de call, zou die meer raisen was het obv een fold.

flop vind ik zelf wat vaag denk dat het hier een fold had moeten wezen maar villain had zo weinig van ze stack over dat ik hem hier push om all-in te gaan. Hij zou hier nooit weg kunnen met overcards en of gemiste hands aangezien ze stack daarvoor te klein is. dus denk dat me 66 het nog redelijk goed dee tegen zijn range. Enigste wat me beat was Jx of overpairs maar overpairs zie ik villain niet preflop minraisen.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dutchy187
      preflop vind ik niet vreemd maar standaard, ongeacht het een shortie is is het wel een vis met een zeer wijde range. Hij minraist dus dat maakt de call, zou die meer raisen was het obv een fold.

flop vind ik zelf wat vaag denk dat het hier een fold had moeten wezen maar villain had zo weinig van ze stack over dat ik hem hier push om all-in te gaan. Hij zou hier nooit weg kunnen met overcards en of gemiste hands aangezien ze stack daarvoor te klein is. dus denk dat me 66 het nog redelijk goed dee tegen zijn range. Enigste wat me beat was Jx of overpairs maar overpairs zie ik villain niet preflop minraisen.
      Dat is dus waarom ik zeg fold, je krijgt niet de odds om te setminen tegen hem.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop kan je dus idd niet callen ivm stacksize , gewoon ship or fold.
      in dit geval is het moeilijk maar denk dat je wel kan allin gaan , je hebt nog 40% equity nodig tegenz ijn range ofzo , en dat heb je wel , ervanuit gaande dat ie nooit meer fold obv :)