33 Nl5

• wintheplanet
      wintheplanet
      Totaal
      Hoi Strategen,

Het is waarschijnlijk een standarad hand maar ik wil toch even jullie mening. Ik raise pre flop en wordt door twee speler gecallt. Ik cbet een flop die niet in zijn range zit. Een speler fold en de ander callt. De turn komt een K en daar besluit ik op te secund barrelen. Hij callt weer. Dan schuif ik de turn maar dat was echt fout. Volgende keer gewoon cfold spelen met dat pair of kan het ook op de agressieve manier? Wie helpt even?

Groeten Wintheplanet

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      SB:
      $4.43
      BB:
      $5.38
      MP2 (Hero):
      $4.98
      MP3:
      $5.79
      CO:
      $7.27
      BU:
      $5.78

Preflop: Hero is MP2 with 3, 3.
      Hero raises to $0.25, MP3 folds, CO calls $0.25, 2 folds, BB calls $0.20.

Flop: ($0.77) 9, 2, 7 (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.70, CO calls $0.70, BB folds.

Turn: ($2.17) K (2 players)
      Hero bets $1.50, CO calls $1.50.

River: ($5.17) K (2 players)
      Hero bets $2.53, CO calls $2.53.

Final Pot: $10.23.
      Results follow:

Hero shows two pairs, kings and threes(3 3).
      CO shows three of a kind, kings(K A).

CO wins with three of a kind, kings(K A).
  • 4 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Je flop continuation bet is veel te groot. Board is aardig droog, dus je kan hier prima iets van .45 betten.

As played is het gewoon check/fold op de turn, enige wat je nog beat zijn zijn random floats met handen als JT maar die K hit zijn flop call range best wel goed.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      He Wintheplanet,

er zijn maar weinig "standaard" handen, dus het is prima dat je een hand post als je er vragen bij hebt.

We hebben in deze hand natuurlijk geen informatie over villain. Foldt hij vaak tegen c-bets op de flop? Foldt hij vaak op de turn? Gaat hij vaak naar de SD? Dat zijn allemaal gegevens die belangrijk zijn om deze hand te beoordelen.

Ik ga er nu even vanuit dat de speler unknown is.

Zoals Plompoker ook al aangeeft is je c-bet véél te groot. 0.45c is op dit board prima. Hoe lager je bet, hoe minder vaak je tegenstander moet folden om de bet +EV te maken.

Als je hier kleiner zou betten, dan zou je ook op de turn nog goedkoper kunnen second barrelen...dat is nog een extra voordeel.

Ik vind de second barrel hier op zich wel kunnen. De K hit jouw range mooi en zijn range niet echt (want welke Kx handen callt hij nu op de flop? K9 misschien?). Na zijn call op de turn is de river wel een c/f.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Ff wat vragen: hero zit mp2 6handed maar neem dus wel aan dat dit oorspronkelijk een FR tafel is? Want 6max is het ook niet altijd standaard om any PP UTG te openen.
      Ook opent hero 5*bb wat me wel wat te groot lijkt?

Zie ik wat over het hoofd ( limpers bijv) of klopt wat ik zeg?
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      Ff wat vragen: hero zit mp2 6handed maar neem dus wel aan dat dit oorspronkelijk een FR tafel is? Want 6max is het ook niet altijd standaard om any PP UTG te openen.
      Ook opent hero 5*bb wat me wel wat te groot lijkt?

Zie ik wat over het hoofd ( limpers bijv) of klopt wat ik zeg?
      He Turbohenk,

goed opgemerkt, de 5BB had ik over het hoofd gezien. Dat kan inderdaad beter 4 of 3BB zijn. SH open ik UTG geen PP lager dan 55, enkel als de omstandigheden ernaar zijn (geen loose 3betters achter me, fish in de blinds bv...)

Dus je ziet niks over het hoofd, bedankt voor je scherpe blik!