[45 mans] AK C-bet in mu

• ssacr
      ssacr
      Bronze
      Ik heb Hier Ak en ik kom in een multi way pot terecht. Ik maak hier een C-bet omdat niet betten
      vrijwel zeker de pot opgeven is en ook als pot control. Ik denk ook nog genoeg kans te hebben dat ik hier de beste hand heb. Ik ben de eerste agressor en dit lijkt me het meest logisch. Hoe zien jullie dit?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $0.91+$0.09

Stacks:
      UTG ssacre (1,450)
      UTG+1 erko18278 (3,470)
      MP1 Eddy1953 (230)
      MP2 qsl111 (1,450)
      CO GOGOGosu (1,360)
      BTN CanLion42 (1,780)
      SB Senju84 (1,040)
      BB deviltuga75 (2,720)

Blinds: 10/20

Pre-Flop: (30, 8 players) ssacre is UTG A:diamond: K:club:
      ssacre raises to 80, erko18278 calls 80, Eddy1953 calls 80, 3 folds, Senju84 calls 70, 1 fold

Flop: 8:heart: 7:diamond: Q:diamond: (340, 4 players)
      Senju84 checks, ssacre bets 170, 2 folds, Senju84 folds

Final Pot: 510

ssacre wins 510 (net +260)

erko18278 lost 80
      Eddy1953 lost 80
      Senju84 lost 80
  • 5 antwoorden
    • Broodjechips
      Broodjechips
      Bronze
      Ik zou hem checken, Je zit tegen 3man en in een 1$ sitandgo gaan ze niet zo makkelijk weg. Als je bluf word gecallt raak je redelijk shortstack en verloren chips gaat niet op tegen gewonnen chips in een sitandgo. Dat betekent dat als je 500 verliest dat veel erger is dan dat je 500 wint.
    • solartje
      solartje
      Bronze
      check hem ook.

maybe kan het je helpen: (donno of dit ok is om te posten of te verwijzen naar een blog?)
      heb maandje geleden in blog een goed artikel over cbets in sng geschreven. IS samenraapsel van info die ik wat overal had gevonden.
      klik link in men signature, en hij staat op pag 206 (heb het even opgezocht). Denk dat dit wel een aantal van je vragen kan beantwoorden. Denk dat wel/niet cbetten nog één van de grootste leaks van meeste beginnende spelerS, en dit zeker zal helpen om het cbetten beter te begrijpen.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door solartje
      check hem ook.

maybe kan het je helpen: (donno of dit ok is om te posten of te verwijzen naar een blog?)
      heb maandje geleden in blog een goed artikel over cbets in sng geschreven. IS samenraapsel van info die ik wat overal had gevonden.
      klik link in men signature, en hij staat op pag 206 (heb het even opgezocht). Denk dat dit wel een aantal van je vragen kan beantwoorden. Denk dat wel/niet cbetten nog één van de grootste leaks van meeste beginnende spelerS, en dit zeker zal helpen om het cbetten beter te begrijpen.
      Volgens mij is dit wel ok om een link naar je blog te zetten. Moet ik alles ff doorlopen of heb je een directe link naar dat artikel? Kom er steeds meer achter dat AK lastiger te spelen is dan ik in het begin dacht.

Bedankt voor de reacties
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      zie het al, had eerst gekeken ipv goed te lezen, was al bij je blog geweest
    • solartje
      solartje
      Bronze
      kan directe link niet geven. Lang verhaal, maar n short: PS is blacklisted op werk, dus zit via proxyserver , hiding my ass, blahaha , dus geen directe link mogelijk momenteel.

pag 206 zou je het moeten vinden.

Ak is idd lastiger in het begin. Don't worry, meeste spelers overspelen hun big aces en spelen ze even zot als een JJ/QQ/KK/QQ.

AK blijft een drawing hand, dit je pre agro kan spelen, en eventueel de flop, maar met een Acehigh kan je geen 3 straten betten/callen en wil je meestal niet broke gaan.