Nl2 KJ

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Preflop; ik zit hijack en de blinds en cutoff waren wat tight ik open met 4bb

Flop: ik c-bet hier vanwegen het feit dat de board zo droog is ik heb 2 overcards en tegen button zijn range zal ik het nog redelijk doen. als hij een set hitte of iets dergelijks zal villain mijn bet vaak raisen en speelde ik bet/fold besloot hij te minraisen was het bet/call.

Turn: button callde mij flopbet dus mijn plan was om te kijken hoe sterk ik stond ik besluit te check/fold spelen en als hij minraist check/call zo hield ik villain in de hand en wist ik iets beter waar ik stond in de hand. echter villain checkt-behind

River: Ik hit toppair ik besluit echter te checken zodat villain kan bluffen ik zette villain op een range van AJ+ QJ QT Kx Ax en slechter. mijn plannetje werkte en villain besluit te bette het was een expected bet. ik probeerde zijn range in te schatten en hij repte niet veel dus zette hem op overcards mischien A-kleinekicker. als je kijkt naar het board en zijn line van spelen was het een redelijk makkelijke call

Wat vinden jullie?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $2,02
      BU:
      $0,98

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K:heart: , J:club:
      3 folds, Hero raises to $0,08 CO folds, BU calls $0,08, 2 folds.

Flop: ($0) 9:club: , 3:diamond: , 2:heart: (2 players)
      Hero bets $0,08, BU calls $0,08.

Turn: ($0) 7:club: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

River: ($0) J:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,17, Hero calls $0,17.

Final Pot: $1

Results follow (highlight to see):
      Hero shows one pair boeren (Kh Jc)
      BU shows (Ah Ks)

Hero wins with one pair boeren (Kh Jc)
  • 2 antwoorden