Nl2 - Jj

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      preflop is standaard.

Flop: UTG besluit te donken, ik flop hier de best mogelijke madehand en er ligt een flushdraw dus besluit sterk te verdedigen. SB calls en UTG folds.

Turn: Deze K:heart: hit waarsch villain zijn range enigste hand die me hier beat was KK maar zou villain KK callen preflop in SB? denk het niet SB shoved hier en ik call

Wat vinden jullie van de call op turn en de line die ik afleg?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $1,8
      UTG2:
      $1,95
      Hero:
      $3,01

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:spade: , J:club:
      2 folds, UTG2 calls $0,02, MP1 folds, Hero raises to $0,10 3 folds, SB calls $0,09, BB folds, UTG2 calls $0,08.

Flop: ($0) J:diamond: , 8:diamond: , 4:club: (3 players)
      SB checks, UTG2 bets $0,18 Hero raises to $0,46 SB calls $0,46, UTG2 folds.

(Elephant showt geen betsizes dus ik heb ze handmatig moeten nachecken hoop dat ze goed zijn zo)

Turn: ($1) K:heart: (2 players)
      SB raises $1,24 (All-In), Hero calls $1,24.

River: ($4) T:spade: (2 players)

Final Pot: $4

Results follow (highlight to see):
      Hero shows three of a kind, boeren (Js Jc)
      SB shows (Ad Kd)

Hero wins with three of a kind, boeren (Js Jc)
  • 2 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      call op de turn is natuurlijk standaard, waar ben je bang voor? KK? dat is de enige hand die je beat heeft. Verder zit hier al aardig wat geld in de pot. Hij zal deze move ook kunnen maken met handen die je voledig crusht.

Conclussie: Snap call en een happy dance
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      groter raisen op de flop , zodat je easy ai kan gaan op de turn , das enige fout die je maakt.
      Oh en ook nog dat je resultsoriented bent , want anders zou je deze hand nooit posten .