SundayMillionKnockout

• Mrlittljoe
      Mrlittljoe
      Bronze
      Heey,

Ik liep echt lekker vandaag in de Sunday 1/4Million en stond al vrij vroeg in het toernooi top20 met een lekker stapeltje chips.
      Dan even een downtje tegen een random donk die vanop de SB zonder enige aanleg all in pusht tegen mij al BB (niemand anders in de pot) , ik call met A5 suited en hij toont K3 offsuited, meneer krijgt de 3 van pokerstars.
      Daar verloor ik 1/3 van de chistack die ik al had maar ik bleef opbouwen en de bubble kwam dichterbij.
      Ik kon rustig naar de bubble toe checken dus ik speelde enkel goede handen.

Mijn knockout:
      Ik krijg AJ suited op de cut-off en zet 3000 in, mijn stack was 33000 op dit moment, en ik word gecalled door de dealerbutton, met een stack van 65000, de flop is een rainbow flop met 4-J-5. Ik besluit wat meer info te winnen over zijn hand en check dus om te kijken wat hij doet, hij bet 3750, ik cold call, de turn is nog een J. Ideaal zou je denken in deze pot.
      Hij checkt naar mij toe, ik bet de helft van de pot, hij gaat daar weer overheen, ik schuif al mijn chips naar het midden met mijn three of a kind en een mooie aas als bijkaart.
      Spijtig genoeg callt hij mij met een pocket 4en.

Foute pot op het foute moment situatie zeg maar ;)
  • 5 antwoorden