bet365 $50.000 Freeroll Frenzy

bet365 organiseert 3 toernooien met een gegarandeerde prijzenpot van $10.000. Je kunt je voor $11 direct inkopen, of je gewoon gratis plaatsen via freerolls of Heads-up Step-toernooien.

Bovendien ligt er in de twaalf dagelijkse freerolls en het Freeroll-Leaderboard, waarbij de beste 25 spelers een extra prijs winnen, $20.000 voor het oprapen.

Hoe kan ik me kwalificeren voor de $10.000 Gtd toernooien?

Voordat je kun meespelen in deze toernooien moet je op je bet365 account gestort hebben of een playertransactie ontvangen hebben.

Maak een account bij bet365

Je kunt je dan op een van de onderstaande manieren plaatsen voor de toernooien:
1. direct inkopen voor $11
2. Eindig in de kwalificatieperiode in de top500 van het Freeroll-Leaderboard
3. Win een seat in de 3-Step Heads-up-qualifiers

• Je kunt je steeds via de freerolls plaatsen die in de 10 dagen voor het toernooi gespeeld worden.
• De freerolls lopen iedere 2 uur met prijzenpotten van $25 tot $100. Een overzicht van de freerolsl vind je hieronder:

Hoe werkt het Freeroll-Leaderboard?

• Voor iedere kwalificatieperiode is er een apart leaderboard
• Je ontvangt 1 punt voor iedere deelname aan een freeroll
• Voor een plaats in de top4 van een freeroll kun je tot 4 extra punten ontvangen. De puntenverdeling is als volgt:

• Bovendien wordt je beloond wanneer je op meerdere dagen tijdens een periode actief bent. bet365 geeft je dan een multplier op je punten volgend onderstaand schema:

• De beste 500 spelers ontvangen een ticket voor het $10.000 toernooi.
• Bovendien ontvangt de top25 van het leaderboard een deel van $640 prijzengeld:

Waar vind ik de Heads-up-Qualifiers?

De Heads-up-Qualifiers zijn opgezet in een 3-Step-variant, zodat je 3 duels moet winnen om je te plaatsen voor het $10.000 hoofdtoernooi. Step 1 begint met een buy-in van $1,80 of 375 Merit Points:

Heb je nog geen account bij bet365?
Maak dan nu een account aan bij bet365