[45 mans] JJ gas terug na flop?

• ssacr
      ssacr
      Bronze
      Hier raise ik pre met JJ en ik krijg een call. 1 overcard op de flop, wel een Cbet omdat er maar 1 Villain is. Op de turn paierd het board en besluit ik hier te checken. Ken Villain niet heel goed en heb een agressieve indruk van hem en schat een hand met een Q zeker in zijn range, maar kan ook een AT zijn.

Ik neem gas terug om geen chips erin te steken. Een Q callt ie denk ik zeker mee, iets anders foldt ie waarschijnlijk. Gevaar van dit spel is wel dat Villain zelf kan betten en ik weg moet leggen. Is mijn check op de turn goed of valt er ook iets te zeggen voor doorbetten?

Graag een mening.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $0.91+$0.09

Stacks:
      UTG chemaastur (2,198)
      UTG+1 knedel999 (2,119)
      MP1 ssacre (1,465)
      MP2 Che_788 (1,440)
      CO johnny_niki (3,366)
      BTN pokerstar671 (2,810)
      SB jucatoarea (2,037)
      BB bartek.m89 (895)

Blinds: 15/30

Pre-Flop: (45, 8 players) ssacre is MP1 J:club: J:spade:
      chemaastur calls 30, 1 fold, ssacre raises to 120, 5 folds, chemaastur calls 90

Flop: 9:heart: 5:diamond: Q:club: (285, 2 players)
      chemaastur checks, ssacre bets 199, chemaastur calls 199

Turn: Q:spade: (683, 2 players)
      chemaastur checks, ssacre checks

River: 5:heart: (683, 2 players)
      chemaastur checks, ssacre checks

Final Pot: 683
      chemaastur shows two pair, Queens and Fives
      10:diamond: K:spade:
      ssacre shows two pair, Queens and Jacks
      J:club: J:spade:

ssacre wins 683 (net +364)

chemaastur lost 319
  • 8 antwoorden
    • solartje
      solartje
      Bronze
      zelfde opmerking als vorige. Cbet iets minder. iets rond de 165.
      turn check je behind: goed. zo geef je hem nog de kans om de river te spazzen, en je hoeft hiet niet echt hard te protecte.
      river: (uitchecken, value betten) beiden kan.

denk dat ik hier wel nog een kleine valuebet afvoer op de river ,omdat hij heel zwak overkomt, op de river een 5x, Qx zou betten voor value gezien jij de turn behind checkte, zal hij geen check/check willen op de river met een FH, en nog genoeg handen die een valuebet hier afbetalen (9x combo's, TT, etc).
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door solartje
      zelfde opmerking als vorige. Cbet iets minder. iets rond de 165.
      turn check je behind: goed. zo geef je hem nog de kans om de river te spazzen, en je hoeft hiet niet echt hard te protecte.
      river: (uitchecken, value betten) beiden kan.

denk dat ik hier wel nog een kleine valuebet afvoer op de river ,omdat hij heel zwak overkomt, op de river een 5x, Qx zou betten voor value gezien jij de turn behind checkte, zal hij geen check/check willen op de river met een FH, en nog genoeg handen die een valuebet hier afbetalen (9x combo's, TT, etc).
      Goede analyse denk ik. Had idd de river nog een kleine bet moeten maken.

Bedankt!
    • Broodjechips
      Broodjechips
      Bronze
      River is een valuebet. De rest is wel OKE. Je moet de river wel betten want hij speelt de hand erg zwak. Hij kan hier nog callen met 9x Ax en elke pair hoger dan de 5.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Broodjechips
      River is een valuebet. De rest is wel OKE. Je moet de river wel betten want hij speelt de hand erg zwak. Hij kan hier nog callen met 9x Ax en elke pair hoger dan de 5.
      Helemaal eens, ook dankzij Solartje. Ben op het moment bezig om iets nadenkender te betten en ben blij me de reacties op de laatste paar handen. Zie handen posten echt als een voordeel.
    • Broodjechips
      Broodjechips
      Bronze
      Ja eigenlijk moet ik er geld voor vragen idd
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Broodjechips
      Ja eigenlijk moet ik er geld voor vragen idd
      Dit is jouw investering: Iedereen kan zien hoe jij oordeelt. Goed voor je vlieguren. IMO, ervaring is een onderschatte skill.

Niettemin erg blij met de beoordelingen. Als ik soms evengoed een weerwoord heb, mijn karakter is dat ik overal iets anders op probeer te bedenken om het beter te begrijpen. Kritiek uit de weg gaan is het missen van een kans op verbetering ( wijsneus!)
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      bedoel met wijsneus mezelf trouwens, niet jou!
    • Broodjechips
      Broodjechips
      Bronze
      Je moet niet zo hard zijn voor jezelf.