spelen zonder stats: kan dat nog wel?

• rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Hey mede-strategen,

Vraagje: ik speel op dit moment nog zonder stats (HEM/HUD ozid), maar is dat eigenlijk nog wel van deze tijd?? Ik let nu vooral op andere dingen, zoals hoe groot bet deze tegenstander, en wanneer ik een speler 10 uit 10 handen zie speler, krijgt ie van mij wel een playernote "loose" etc., overbetten op de river etc.

Reden waarom ik het vraag = ik heb het idee, dat ik niet echt meer zoveel progressie maak...ik speel een sessie +2BI, dag erna -2BI etc. etc. beetje BE dus....

Is de Pokerstrategy Elephant nice?? of...??

PS> het gaat over cashgames NL10, NL25
  • 11 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik denk dat je aardig wat geld laat liggen als je zonder stats speelt, tenzij je hele specifieke reads kunt maken. Zeker als je je aantal tafels wil vergroten ga je het niet meer redden met enkel je eigen reads en notes, dus heb je wel een statistiekenprogramma nodig. Elephant is zeker een goede eerste optie om eens te kijken hoe dat werkt en wat je er mee kunt. Is gratis en een volledig programma op zichzelf. Zou het zeker eens proberen. :)
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Het is me wel gelukt om winstgevend te 4 tablen. Maar 4 tafels was zeker men maximum zonder stats en ik probeerde telkens zeer geconcentreerd te spelen en de max duur van een sessie die ik maakte was 3 uur. Het kan ook zijn dat ik gwn goed runde :coolface: maar stats maakt het toch allemaal een beetje makkelijker ;)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Denk dat het vanaf de midstakes toch al een must wordt. Of je moet heel goed zijn ^^
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      4 tafels is zeker niets mis mee. Zeker als je nog aan je spel werkt (wat eigenlijk iedereen doet, maar vooral als je net begint is dat zeer belangrijk) is meer dan 4-6 tafels al snel te veel. Je bent dan meer op automatische piloot aan het spelen, want je hebt minder tijd om de spots grondig te analyseren. Desondanks helpen stats je wel degelijk om precies in te gaan op de gebreken van je tegenstander, dingen die je wellicht met het eigen oog en je notes niet opmerkt. ;)

Ik zou gewoon eens Elephant proberen te installeren en kijken of het wat voor je is. ;)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      investeren in HEM is wel aan te raden, dat geld haal je er zo weer uit op nl10 en nl25
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      thanks to all!!

PS. ik speel idd max 4 tafels :f_biggrin:
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Kan me nog herinneren dat ik niet wist dat stats bestonden en ik gewoon op n A4tje zat te turven hoevaak iemand callde enzo :)

En ja dat was n jaartje terug :facepalm: :P
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Kan me nog herinneren dat ik niet wist dat stats bestonden en ik gewoon op n A4tje zat te turven hoevaak iemand callde enzo

Wel jij schreef tenminste al iets op :s_cool:
    • kardago
      kardago
      Bronze
      hoi hoi

stats zijn idd en pre zeker op de NL25
      het verschil is hetzelfde als rijden in de sneeuw zonder sneeuw ketting je komt wel voor uit maar met een sneeuw ketting gaat het toch beter
      zeker als je moet uitwijken voor gevaarlijke obstakels en ROCK Bv :)

You try to be the King but the ACE is back
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Kan me nog herinneren dat ik niet wist dat stats bestonden en ik gewoon op n A4tje zat te turven hoevaak iemand callde enzo :)

I lolled :D Solid strategy! :) Wel respect tho. ;) Hoeveel tafels tegelijk deed je dat? :P
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen

Zo...wanneer gaan ze dat boekje publishen? :coolface: