2.20 6 max riverplay

• kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      villain speelt 19.26/11.11 af 4.2 over 135 hands all 6max.

wat doen we na zijn bet op de river ????

PokerStars - $2+$0.20|150/300 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: 4,845.00
      MP: 17,104.00
      CO: 6,509.00
      BTN: 17,626.00
      SB: 13,773.00
      Hero (BB): 18,042.00

UTG posts ante 25.00, MP posts ante 25.00, CO posts ante 25.00, BTN posts ante 25.00, SB posts ante 25.00, Hero posts ante 25.00, SB posts SB 150.00, Hero posts BB 300.00

Pre Flop: (600.00) Hero has A:club: 8:spade:

fold, fold, CO raises to 609.00, fold, SB calls 459.00, Hero calls 309.00

Flop: (1977.00, 3 players) 7:diamond: 6:diamond: 8:club:
      SB checks, Hero bets 988.00, fold, SB calls 988.00

Turn: (3953.00, 2 players) 5:club:
      SB checks, Hero checks

River: (3953.00, 2 players) 9:diamond:
      SB bets 900.00, ?????
  • 7 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      preflop: fold ik, waarschijnlijk is callen ook wel goed.
      flop: zou ik check/call spelen. Indien ik bet, zou ik hoger betten, omdat het board draw heavy is, en villains dan iets duurder moeten callen om te mogen drawen. Zeker aangezien je met 3 in pot zit.

river: zou ik folden. Bijna alles behalve pure bluf heeft je beat. En aangezien hij je op de flop callt, zal hij hier (volgens mij) niet een pure bluf hebben.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Preflop zou ik dit echt niet callen.
      Je kan folden of 3betten volgens mij.

Wat is de reden dat je de flop donkbet?
      Turn check behind is sowieso wel ok, niet veel value daar.
      River call ik zeker voor de split omdat enkel een T je beat en zo vaak zit die niet in zn range.
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Preflop zou ik dit echt niet callen.
      Je kan folden of 3betten volgens mij.
      agree

Wat is de reden dat je de flop donkbet?
      Denk met toppair en good kicker wel goed te zitten en heb geen zin in een check behind van de ir en ze zo een freecard te geven op dit drawy board.

River call ik zeker voor de split omdat enkel een T je beat en zo vaak zit die niet in zn range.
      mogelijke diamond flush is ook aangekomen dus call is volgens mij n iet zo zeker ??
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      river raisen om een flush reppen? is dat geen optie? :D
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Vind je flop donkbet hier eigenlijk juist wel sweet, de IR zal op dit super drawy board echt niet altijd cbetten, en hier een gratis turn weggeven is gewoon echt crappy.

lol @ fold river.

Denk dat gezien zijn river sizing hij hier zelden tot nooit een hand heeft die je beat heeft, omdat hij er in feite vanuit zou moeten gaan dat jij hier vaak callt in de hoop op een chop. Dat doorredenerend zou hij zijn T of zijn flush hier veel groter kunnen valuebetten. Vind dit persoonlijk meer op een blockbet lijken, en zoals vietlam zegt hier een poging doen om hem van een chop af te zetten zeker de moeite waard is.

Raise naar 2800> call > fold imo
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik heb deze hand heel lang en uitgebreid in de coaching besproken en had er best veel twijfel over.

Op de flop vind ik een check behind van de IR eigenlijk helemaal niet zo erg. Je mag de sterkte van je hand hier niet overschatten. Je hebt mss wel TPTK maar op zon bord in een 3way is dit niet zo heel sterk. Elke 5,9,T,J,Q,K of diamond zal je hand zwakker maken. Je denkt dan misschien: ok harde protectie maar daarvoor is je hand imo niet sterk genoeg. Wat ik daarmee bedoel is dat de totale range die je zal callen echt niet zover achterligt op je hand in equity (bv. draws met overcards zullen tegen je flippen).

Een check behind van ir zorgt ervoor dat je een turn kunt zien en als die kaart vrij slecht is voor je kan je bv. gewoon de showdown proberen te zien. Is die een blank dan is het nu al meer veroorloofd om te gaan betten omdat alle draws/overcards nu een stuk minder equity hebben dan jij.

Je komt echter in een vrij lelijke situatie als je ir laat betten.
      Als je namelijk check/call gaat spelen investeer je geld in de pot, dat terwijl je die gevaarlijke turnkaart laat vallen en nog steeds OOP zit zonder initiatief.

Ik denk dus dat een donkbet wel ok is, maar dan moet je volgens mij gewoon folden op een rais (wat altijd een heel vervelende situatie is).

Verder kan je de river prima raisen.
      Probleem zou hier echter kunnen zijn dat veel fish je dan nog zullen callen voor de split en dit vreet aan je fold equity.

Ik vind het verder echt een zeer moeilijke hand, dus excuses voor de beoordeling, die ik zelf eigenlijk wel onvoldoende vind.

Ik zal BillClinton nog es sturen!

Ohja preflop fold obv.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Preflop fold imo.

Donkbet lijkt me wel fine omdat er idd vaak gechecked zal worden en ik zou ook folden op een raise omdat je dan altijd beat bent imo of heel slechte equity hebt.

river weet ik het niet.

Ik heb van coaches in cashgames altijd geleerd om niet te callen als je het doet om te gaan splitten. Dus ik doe dat ook niet vaak in mtts.

Ik vind raise wel enorm sexy als villain een hogere straat zou durven folden omdat da flush hit. Maar dunno of er veel mensen dat kunnen op die bi.

Probleem is dat hij echt zo klein bet op die river en ik eig niet goed weet wart hij wil zeggen daarmee. Sommige spelers betten daar klein omdat ze denken dat het te duidelijk is dat ze een betere straat hebben als ze groot betten.

Maar kan dan ook best zijn om pot gwn op te rapen.

Ik vind raise river ook wel de leukste optie hoewel ik hier wss zelf te vaak zou callen gezien de odds en omdat ik niet weet of hij kan folden op een raise gezien dat die supersterk overkomt.
      Fold doe ik hier wss niet op dit moment maar zou wel eens 2de beste optie kunnen zijn.

Dus raise is beste als je denkt dat hij veel kan folden, daarna zou ik fold zetten en als minste call mrja dunno eig:D .

Als hij je na die raise snapped met 10x dan wil ik een beetje sterven.

Dusja fold lijkt me eig ook fine:)

Enja call kan ik me ook in vinden maar dan voel ik me dom als ik zie dat ik gwn gevaluetowned ben, maar je hebt dan wel een pak extra informatie over de speler.

Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik begin te denken dat dit best wel een flush kan zijn ook aangezien het 11/11 speler is dus die zie ik hier niet zo vaak een 10x hebben.
      910 raised op de flop
      810 zit gwn heel weinig in zen range
      1010 kan ook, maar denk dat het gwn vaak flushes gaan zijn.

Maar nogmaal geen idee wat hier beste line is, ik denk fold.