NL5, JJ CO vs SB

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BB: $5.66
      UTG: $2.18
      Hero (CO): $5.00
      BTN: $5.55
      SB: $5.00

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has J:diamond: J:heart:

fold, Hero raises to $0.20, fold, SB calls $0.18, fold

Flop: ($0.45, 2 players) K:spade: 6:spade: 4:spade:
      SB checks, Hero bets $0.30, SB calls $0.30

Turn: ($1.05, 2 players) 7:heart:
      SB checks, Hero checks

River: ($1.05, 2 players) 4:club:
      SB bets $0.50, fold

SB wins $1.01

SB speelt hier 46/0 over 13 handen. Zegt niet veel, maar dat de speler waarschijnlijk beetje station/fishy/losjes is. Flop komt niet zo lekker, 3 schoppen en een overcard. Toch, als de speler vissig is zal hij met A6/A4 callen, met middlpairs met elke schoppen aas en met helaas Kx. Toch denk ik dat dit value haalt. Bovendien kan ik dan de turn checken voor alleen een eventueel moeilijke river.

De turn is geen goede kaart, straatjes komen aan en villain zal ook niet meer zo graag callen op dit board dus ik check en hoop op een showdown.

De river komt een 4. Villain donked half pot. Deze 4 kan heel goed in zijn range zitten met A4o en 43s 45s. Ik denk niet dat hij A6 in een bluff veranderd, straat ligt er, van Kx verlies ik. Alleen een schoppen Aas kan hij in een bluff veranderen, maar zou hij deze ook niet liever naar downchecken?
      Ik denk dus dat ik gevalued word en fold
  • 2 antwoorden
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Er zit nog genoeg in zijn (bluf)range dat je beat dus je kunt deze halfpot bet op de river wel callen. Je laat zwakte zien op de turn dus dan kan hij any 2 cards op de river gaan betten.

Ik zou de turn gewoon doublebarrelen tegen FD's en door de kans op een gratis showdown. Als hij op deze river dan gaat leaden is dat waarschijnlijk met Kx (of als hij in staat is om te bluffen op gemiste draws) en dan kun je hem nog neerleggen.

Op een 4 of een straat zou ik me nu niet meteen blindstaren op dit board.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Tegen zo'n vis barrel ik graag de Turn door rond de half pot om value te halen van one card flushdraws. Dan heb ik ook nog de macht op de River om terug te checken :)

Nu weet je niet zo goed wat je moet doen. Bedoel bluft ie ? valuebet ie alleen? meer guessingwork dan solid strategy

Mvg,
      Gerv