Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Link naar PS redirecten

• 17 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Bedoel je dat je een website wil maken waar je nieuwe spelers naar PokerStrategy wil verwijzen via jouw TAF-link? Ja, dat mag. :)

Zo kun je wellicht een mooi zakcentje verdienen met het Tell-a-Friend-syteem. ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Brian,

Wanneer je zelf een website (of websites) hebt, dan kun je daarmee inderdaad zeker een link leggen naar je TAF-account. Dit een een hele goede manier om nieuwe leden te werven en een mooie TAF-balans op te bouwen :s_cool:

Veel succesvolle TAF-fers doen dit inderdaad (deels) via een eigen website.
      Op onze pagina vind je ook banners die je kunt gebruiken:

Wanneer iemand dan via de banner hier lid wordt, dan is deze persoon automatisch aan jouw TAF-account gekoppeld.

Heel veel succes! :s_cool:
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Woeii! Ik praatte bijna me mond voorbij!

thnx guys

Wacht effe, het is nog niet helemaal duidelijk.

Ik bedoel te zeggenm dat ik een domein naam koop, en die laat verwijzen naar pokerstrategy onder mijn TAF account
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Voor de zekerheid wordt dat nog even nagevraagd morgen. Net als ik was ook Lanfear in de veronderstelling dat het ging om een eigen website, maar het is even de vraag in hoeverre het anders is wanneer je zo direct doorlinkt. To be continued dus! :)

Als je na morgenavond nog geen antwoord hebt, bump deze post even. ;)
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Oké! Bedankt nogmaals.

Ik heb te koop: Mega marketing stunt $200,- (serieus aanbod)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      voor 200$ doe ik de moeite om te luisteren naar je voorstel (serieus aanbod)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      1 vraag: waarom zou je rechtstreeks willen linken met je TAF link?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      heb ik ook hoor , om mensen snelle link te kunnen geven :)
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      En mensen die handig zijn met zoekmachine optimalisatie kunnen op die manier leuk geld bijverdienen. Gewoon wat ghost-domeintjes opzetten die direct naar PokerStrategy verwijzen via de TAF-link. Begin me spontaan af te vragen of het winstgevend zou zijn om die link vervolgens bij de gesponsorde links van Google te plaatsen :P .
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Ik heb een offline ideetje hoe duizenden tot tienduizenden mensen geconfronteerd worden met de url van mijn programma. Na het antwoord van Yosh ga ik er wel vanuit dat ik direct mag linken, maar ik wacht nog op een officieel antwoord
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      bump
    • spoonz
      spoonz
      Totaal
      Ik zou niet weten waarom er niet direct doorverwezen mag worden. Of het nu via een website gaat of url forwarding.

Wil je iets meer kwijt of je offline idee?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Brian,

Het direct doorverwijzen vanaf je site is wel toegestaan, mits je op je site geen "content" aanbiedt van PokerStrategy.com zelf.

Ik weet niet wat je exacte idee is, dus het is lastig om voor jouw specifieke geval te zeggen of het toegestaan is.

Je kunt altijd iets meer info mailen naar dutch@pokerstrategy.com als je dat graag wilt.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar het idee en ik hoop uiteraard dat het voor je gaat werken :s_cool:
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door spoonz

Ik wil je wel een hint geven, maar ben echt niet van plan om het idee te verspreiden.

Als ik verkouden ben, en ik schud jou de hand, wordt je ook ziek
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Lijkt me vrij duidelijk wat hij wil doen.

Je registreert bvb pokerstrat.tk. Je zet je eigen server op (kan zelfs gewoon thuis) die niets anders doet dan een redirect naar pokerstrategy.com met zijn TAF hash. Dus wie naar http://www.pokerstrat.tk/ surft, krijgt een redirect naar bvb http://nl.pokerstrategy.com/#uJ6QF4 en de surfer merkt daar niets van want het is zijn browser die onmiddellijk naar daar redirect.

Als je dus mensen naar je eigen domeinnaam kunt lokken, hoef je er zelfs totaal geen content voor te maken.

EDIT: I must be getting blind, want dit is grotendeels hierboven al gesuggereerd geweest. :facepalm:
    • Go0se
      Go0se
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door killer007brian

Ik wil je wel een hint geven, maar ben echt niet van plan om het idee te verspreiden.

Ik ben toch ook wel heel benieuwd naar het idee!
      Heb tot nu toe zelf 1350 verdiend met het promoten van mijn linkje dus in eventuele samenwerking ben ik zeer geinteresseerd!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Go0se
      Oorspronkelijk gepost door killer007brian

Ik ben toch ook wel heel benieuwd naar het idee!
      Heb tot nu toe zelf 1350 verdiend met het promoten van mijn linkje dus in eventuele samenwerking ben ik zeer geinteresseerd!
      1350 is toch al een mooi bedrag lijkt me! misschien kun je zelf ook al wat tips kwijt over hoe je het hebt aangepatk (uiteraard zonder je super-concept te verraden :D )