ben doorverwezen maar

• spinner3
      spinner3
      Bronze
      hallo, ik ben net nieuw, mijn huisgenoot vertelde over deze site en de gratis 50usd, ik MOEST alleen zijn naam doorgeven maar heb dat nergens kunnen doen. zijn naam is "stakergold" wat moet ik doen??
  • 2 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Spinner,

Heb je niet van hem een link gekregen met daarin zijn referal code? Zoiets als http://nl.pokerstrategy.nl/#AA1111 ofzo? Als je zo'n link hebt gebruikt zou het goed moeten zijn.

Als je gewoon naar deze site bent gekomen via bijv. Google en je moest van hem zijn nickname opgeven, dan had dat ergens gemoeten tijdens het aanmelden. Daar is het dan nu te laat voor vrees ik. Ik weet niet wat er achteraf nog aan te doen is. Wat je zou kunnen proberen is contact opnemen met Support, en daarin de situatie uitleggen en de nickname van je vriend duidelijk vermelden. Niet geschoten is altijd mis. ;)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Spinner,

Welkom op het forum! Ik zie dat het probleem met de verwijzing al is opgelost via de support, zoals Xpload al aangaf. :)

Poker je al langer? En welke pokervarianten speel je eigenlijk het liefst?

In ieder geval veel plezier gewenst hier op de site. Je kan heel veel informatie vinden. En als je vragen hebt, stel ze dan gerust.