NL 10: 77 in SB

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($23.19)
      BB ($9.90)
      UTG ($3.75)
      UTG+1 ($16.32)
      CO ($14.22)
      BTN ($13.40)

Dealt to Hero 7:spade: 7:diamond:

UTG calls $0.10, fold, CO raises to $0.40, fold, Hero raises to $1.35, fold, UTG calls $1.25, CO calls $0.95

Ik 3bet hier in de SB. UTG is een 50/0/5.5 gek waar ik maar 20 handen op heb. Heb hem eerder een 4b AI zien callen met AQs. CO is een TAG 25/15/2.5. Ik wil hier eigenlijk niet helemaal 3way zitten in een bet pot maar soit

FLOP ($4.15) 6:club: 9:heart: 5:club:

Hero checks, UTG checks, CO checks

Op deze flop weet ik effe helemaal niet meer wat gedaan. Ik zit OOP, de flop kon wel erger maar moet ik hier uitbetten? UTG is eigenlijk al comitted.

TURN ($4.15) 6:club: 9:heart: 5:club: 3:club:

Hero checks, UTG checks, CO checks

RIVER ($4.15) 6:club: 9:heart: 5:club: 3:club: T:diamond:

Hero checks, UTG bets $2.40 (AI), CO folds, Hero ???

Hier duwt UTG maar wat doe ik daarmee. Heb geen idee waarmee hij dit wel of niet doet.
      Maar zelfs dan, kan ik hier folden? Ik moet hier 1/3 goed zitten (ongeveer)
  • 5 antwoorden
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Je had het initiatief en op een veel betere flop (set niet meegerekend) kun je niet hopen denk ik dus je had hier gewoon moeten c-betten (2/3e pot) en zodus de UTG all-in zetten.

Als CO gaat terugspelen, geef je de hand gewoon op tenzij je verbetert. Nu weet je op de river helemaal niks over UTG en kan ie dit even goed met AJ gaan bluffen of met AT voor value doen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Wait je wilt flippen met 77s tegen UTG's range? Dat is eigenlijk wat je mij verteld met de reads die je hebt.

Ik denk dat ik dit juist wel multiway wil hebben omdat er steevast meer kans is dat ik uitbetaald krijg. Als UTG loose 3bets called dan ben je standaard 3way in een 3bet pot OOP met 77s waarin er 88% vd keren altijd een overcard op de Flop komt

Dus ik flat hier preflop en kan af en toe bluffleaden op echte lockdown boards

As played valuebet ik de Flop want dit is 1 van de betere flops die je te zien krijgt :)

Mvg,
      Gerv
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hey,

Wait je wilt flippen met 77s tegen UTG's range? Dat is eigenlijk wat je mij verteld met de reads die je hebt.

Ik denk dat ik dit juist wel multiway wil hebben omdat er steevast meer kans is dat ik uitbetaald krijg. Als UTG loose 3bets called dan ben je standaard 3way in een 3bet pot OOP met 77s waarin er 88% vd keren altijd een overcard op de Flop komt

Dus ik flat hier preflop en kan af en toe bluffleaden op echte lockdown boards

As played valuebet ik de Flop want dit is 1 van de betere flops die je te zien krijgt :)

Mvg,
      Gerv
      Was n lockdown board?! Gerv you make me feel like a fish :D
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      A locked down board is of een gortdroge flop in NLHE of een flop waarin je de nuts kan representeren terwijl de tegenstander heel weinig outs hiertegen heeft.

Hier is het 9:c6:c5 en jij hebt 77, effectief block je 87 dus kan je het beste 87 reppen om TT+ te laten folden bijv.

PLO's equivalent is K 7 2
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ah zo danku :)