NL 5, 33 blindbattle

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $9.05
      CO: $5.57
      BTN: $5.00
      Hero (SB): $6.40
      BB: $3.73

Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has 3:diamond: 3:heart:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.15, BB calls $0.10

Flop: ($0.30, 2 players) 4:spade: 5:club: 2:heart:
      Hero bets $0.20, BB calls $0.20

Turn: ($0.70, 2 players) 2:club:
      Hero bets $0.40, BB calls $0.40

River: ($1.50, 2 players) 3:club:
      Hero checks, BB checks

Hero shows 3:diamond: 3:heart: (Full House, Threes full of Twos) (Pre 51%, Flop 77%, Turn 93%)
      BB shows K:heart: 6:heart: (Straight, Six High) (Pre 49%, Flop 23%, Turn 7%)
      Hero wins $1.44

VIllain speelt 64/21 over 33 handen WTS = 21 procent. Dus een leuke speler, veel preflop callen, maar wel veel potjes opgeven.
      Ik flop een OESD en besluit te c-betten en de turn barrel ik ook om hem zijn Ax te laten folden en misschien zelfs 4x.
      Op de river maak ik the nuts en verwacht ik dat hij goed een Ax of 6x kan hebben en besluit ik te checken om hem te checkraisen. AF = 5,0 dus ik acht hem wel in staat dit te betten.
      Ik verwacht niet meer veel value te halen of uit 4x of zelfs 5x door de 4 straat/ 3 flush/ paired board en zijn lage WTS.
      Helaas checked hij hier behind. De uitkomst is hier wel interessant omdat hij hier wel heeft wat ik dacht, maar er niet mee doet wat ik dacht. Wat mis ik hier?
  • 2 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Timbo,

Ik verwacht dat Ax meer gaat callen dan zelf betten ivm pairing + flushdraw die aankomt. Denk zelf dat er ook genoeg PPs in zijn range zit die hier vrolijk een bet called maar snel naar showdown gaan wanneer je naar hem toe checked

Dus ik bet hier vrolijk uit want je moet de volgende dingen in acht nemen wanneer je gaat voor de c/R:
      * Frequency% dat ie bet
      * Zijn betsizing
      * %Kans dat ie een c/R called.

Bijv. als ie altijd een $1 bet van jou called maar wanneer hij zelf 50c bet en vervolgens te vaak fold op een c/R, dan is zelf betten beter

Mvg,
      Gerv
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ok dat is wel duidelijk ja, 66-TT kan inderdaad ook goed in zijn range zitten en een bet op de river met call zal vaker gebeuren dan die grote checkraise en dus meer opleveren.

thnx