Nl10: Jj

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,36
      CO:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with J:spade: , J:diamond:
      Hero raises to $0,30, CO raises to $1,00, 3 folds, Hero calls $0,70.

Flop: ($2,15) Q:heart: , 9:spade: , 8:club: (2 players)
      Hero checks, CO bets $1,53, Hero calls $1,53.

Turn: ($5,21) K:club: (2 players)
      Hero checks, CO checks.

River: ($5,21) Q:club: (2 players)
      Hero bets $1,85, CO calls $1,85.

Final Pot: $8,91

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Js Jd)
      CO shows two-pair, aces and queens (As Ad)

CO wins with two-pair, aces and queens (As Ad)

Ik zou het in dit geval graag over het prf aspect hebben. Villain heeft over 199 handen een 3 bet % percentage van slechts 5%. 4betten lijkt me dus logischerwijs niet aan de orde. Achteraf denk ik dat ik mss beter direct had gefold (niet door uitkomst van hand maar omdat 3 bet % vrij laag is, mijn 3 bet % is ook slechts 4% maar hier zitten soms ng 3 bet IP met SC tussen dus). Is direct folden op een 3 bet niet gewoon veel te weak ondanks dat je oop zit.
  • 3 antwoorden
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ik denk dat wanneer iemand 5% 3-bet je al kan callen met JJ. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je verwacht dat postflop loopt. Weet je dat villain heel agressief is en drie straten kan barrelen is het misschien meer een fold preflop omdat je hem anders in "zijn kaarten" speelt door OOP te callen.

JJ+, AK is 3 %, voeg je hier AQ aan toe wordt het 4,22 %.
      Als hij dus echt 5 procent 3-bet, zitten er of bluffs tussen of hij 3-bet lichter voor value. Wat dat precies is weet ik ook niet :) .

Ik denk dat ik c / c of c / fold op de river had gedaan naar gelang de betsize.
      De rest vind ik nice
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Als je hem TT+/AQ+/KQs geeft heb je 47,4% daartegen terwijl je 32,5% nodig hebt. Opzich is dat dus wel easy call maar OOP speelt wel klote.

Zou dan kijken hoe agro ie is. Als ie veel barrelt kan je beter folden want setminen out of the question. Als ie erg passief is kan je denk ik wel callen. Maar denk dat je met een fold ook nie heel veel fout doet.

As played zou ik de R ch/folden. TT zal behind checken, AQ kan ie handig hebben, bluffen zal ie wss ook niet op die kaart doen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Als je hem TT+/AQ+/KQs geeft heb je 47,4% daartegen terwijl je 32,5% nodig hebt. Opzich is dat dus wel easy call maar OOP speelt wel klote.

Zou dan kijken hoe agro ie is. Als ie veel barrelt kan je beter folden want setminen out of the question. Als ie erg passief is kan je denk ik wel callen. Maar denk dat je met een fold ook nie heel veel fout doet.

As played zou ik de R ch/folden. TT zal behind checken, AQ kan ie handig hebben, bluffen zal ie wss ook niet op die kaart doen.
      Ja min of meer dit , als de River een andere kaart zou zijn geweest kun je vervolgens besluiten omd e River te bluffen maar een Q is een rotte kaart op de River

Mvg,
      Gerv