Nl10: 76

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $9,58
      Hero:
      $10,22

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (4 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 7:club: , 6:club:
      CO folds, Hero raises to $0,30, SB raises to $0,50, BB folds, Hero calls $0,20.

Flop: ($1,10) 9:club: , 8:heart: , 8:spade: (2 players)
      SB bets $1,05, Hero calls $1,05.

Turn: ($3,20) Q:club: (2 players)
      SB bets $3,04, Hero folds.

Final Pot: $6,24

Villain is totale vis die gewoon op random knoppen drukt en postflop altijd pot cont bet en zeker niet te beroerd is om door te zetten met air op turn. Flop call is mss niet zo goed omdat ik veel zal moeten opgeven als ik turn mis maar aan de andere kant heb ik huge implied odds doordat ik hem vaak zal stacken als ik hit. Turn pak ik nog veel meer outs op en opnieuw pot hij. Moet ik hier callen?
  • 3 antwoorden
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Op de turn pik je meer outs op, maar de kans dat je uit betaalt wordt wanneer de J komt wordt kleiner.
      Volgens mij heeft hij nog $5 over dus je moet 3 callen om 6+5 = 11 te winnen
      dat is 3:11 of 1:3.7 . Ik weet niet of je uitbetaald wordt door een T, bovendien kan hij ook best vaak air hebben zeg je net dus laten we de 4 T's eruit halen:
      heb je 7+9-4= 12 outs. 12 : 48 = 1:4.

Ik denk dat het een fold is. Maar het is inderdaad een lastige spot. Misschien Beter wachten op een holding en daarmee tot de showdown gaan dan met een draw hand?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

De Flop is een solid smoothcall maar de Turn is een fold ook al heb je een ''flushdraw'' omdat SB potsized bet en het heel moeilijk is om profit te maken vooral omdat je Straightdraw in feite niet clean is

Denk zelf dat ik de tafel leave omdat de SB altijd positie op je heeft (hij zit links van jou = bad bad bad table selection)

Mvg,
      Gerv
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Denk zelf dat ik de tafel leave omdat de SB altijd positie op je heeft (hij zit links van jou = bad bad bad table selection)

:f_frown: true ben te lui geworden om aan table selection te doen.