99 A high flop

• Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is BU with 9, 9.
      2 folds, MP1 calls, MP2 calls, 2 folds, Hero raises, 2 folds, MP1 calls, MP2 calls.

Flop: (7.5 SB) A, 4, 6 (3 players)
      MP1 checks, MP2 checks, Hero bets, MP1 folds, MP2 calls.

Turn: (4.75 BB) 3 (2 players)
      MP2 checks, Hero bets, MP2 calls.

River: (6.75 BB) 3 (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

Final Pot: 6.75 BB.

Mijn vraag is kan ik nog betten op de river.
      -Die 3 zal niet in zijn range zitten
      -redelijke kans als ik bet dat hij reraise straight en kans dat hij cald met any A.

Dus ik denk dat ik door te betten alleen slechtere handen laat folden en betere handen laat reraisen of callen, mee eens?

Alvast bedankt
  • 5 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ligt er beetje aan hoe hij speelde, is hij station die geen agressie toont dan kan ik me in een check best vinden.

Maar als hij een beetje weet hoe ie een toppair moet spelen (met goede kicker bedoel ik dan) had ik wel ergens geraised.
    • Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      Ik heb geen idee meer hoe hij speelde, ik denk ookwel dat hij een goede toppais geraised had.
      Maar het gaat me er vooral om of ik door te betten niet te vaak tegen een Ax aanloop?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dat probeerde ik dus uit te leggen, als ie beetje fatsoenlijk speelde had ie al wel een keer ergens geraised met een A en dus kun je in zo een geval nog wel doorbetten. Maar callt ie veel zonder agressie te tonen dan moet je uit gaan kijken en kan ik me best in je check vinden.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oh en nog een tipje ;) .

Uit je woorden maak ik op dat je zonder HUD speelt, ik zou zeggen probeer dit eens. Via deze site kun je aan gratis HUD krijgen met Elephant. Geeft je echt een edge op spelers en als je beetje gevoel voor de cijfertjes krijgt is het een goede manier om spelers op een range te zetten
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Zoals pcbeem al aangeeft is dit afhankelijk van hoe je tegenstander speelt. Tegen agressieve spelers zou je op de river nog een valuebet hebben tegen lage pocket pairs en handen als 65/76. Tegen passieve spelers zou ik behind checken omdat die waarschijnlijk te vaak een Ax hand gaan hebben en/of zelfs een betere pocket pair.

Tegen een onbekende speler zou ik denk ik toch ook nog een bet plaatsen, omdat zo'n limp toch vaker een lage pocket pair is die jou vaak nog gaat afbetalen. Zou dan sowieso een note van zijn hand maken.