unable to accept new belgian players

• 10 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

We hebben al navraag gedaan hierover bij 888poker voor meer details en wat de plannen hierover zijn.

Zodra we een officieel antwoord hebben van de kant van 888poker laten we dat hier direct weten.
    • pceetje
      pceetje
      Silver
      kging hier ook net een post over aanmaken,
      ik ben al een geregistreerde belgische speler, maar nu kan ik niet meer op mijn persoonlijke pagina om m'n bonusvoortgang te checken?
      (gelukkig kan ik hier wel nog aan via het voortgangsbalkje op cashgametafels, maar toch)
      kvraag me af wat er te gebeuren staat?
    • RasTweet
      RasTweet
      Bronze
      Moeten we ons ergens zorgen om maken? Iemand enig idee?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door RasTweet
      Hey RasTweet,

Nee voorlopig kun je gewoon verder spelers bij 888poker. 888poker heeft ons ook laten weten dat je hoe dan ook bij je bankroll kunt, dus voor de spelers die na 1 december een account gemaakt hebben en nu niet meer kunnen spelen, is er verder geen probleem om gewoon het geld van de account af te halen.

Of 888poker ook voor een licentie gaat is echter nog niet duidelijk op dit moment.
    • RasTweet
      RasTweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door RasTweet
      Hey RasTweet,

Nee voorlopig kun je gewoon verder spelers bij 888poker. 888poker heeft ons ook laten weten dat je hoe dan ook bij je bankroll kunt, dus voor de spelers die na 1 december een account gemaakt hebben en nu niet meer kunnen spelen, is er verder geen probleem om gewoon het geld van de account af te halen.

Of 888poker ook voor een licentie gaat is echter nog niet duidelijk op dit moment.
      Dank je wel voor je antwoord! Ik ben al eens men BR kwijt gespeeld bij FT, wil niet dat dit nog eens gebeurt.

Nog een vraag. Stel dat 888 niet voor een licentie gaat betekent dit dan dat wij Belgen niet meer op 888 kunnen spelen? EN als dit het geval zou zijn, kunnen we ons BR dan toch nog van 888 halen?
      Het zijn misschien moeilijke vragen om te beantwoorden, maar zoals ik al zei ik wil niet nog eens men BR kwijtspelen...

Groeten
      RasTweet
    • MrT61
      MrT61
      Bronze
      Hey rastweet,

normaal gezien moet je je geen zorgen maken ; iemand hierboven, wiens naam me ontsnapt, kreeg ook alles automatisch teruggestort
      (kon niet meer op 888 aangezien zijn/haar account geopend was >1/12/11.

Weet echter dat :

-je online nooit 100% kunt vertrouwen....wie had ooit gedacht dat FT zou (voorlopig) gesloten worden

-het ZEER ONVERSTANDIG is je hele bankrol op 1 site te plaatsen
      (risico spreiden...)

gegr
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey RasTweet,

888poker heeft ons laten weten dat er in dit geval 2 opties zouden zijn:
      1) je kunt inloggen, en de cashier bereiken, zodat je kunt uitcashen. Je kunt alleen niet actief aan de tafels spelen
      2) Je kunt contact opnemen met support en dan maken zij het geld over

Ik denk dat optie "2" het meest waarschijnlijke zou zijn in een dergelijk geval. Zoals MrT al aangaf was er vorige week een van onze leden die na 1 december zijn account aangemaakt heeft en dus niet meer kan spelen op dit moment bij 888poker.

Zijn geld is inmiddels wel overgemaakt. De mail conversatie die hij met supprot had:
      Oorspronkelijk gepost door tsjavi
      I am Sue from the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. which is part of the 888.com group of companies.

Due to regulatory changes in Belgium, 888Poker has postponed services in the country until further notice.

If you have available funds in your bankroll these have now been cashed out for you in the preferred method from your account.

Sincerely,
      Sue
      Operations Department
      Cassava (Gibraltar) Ltd.
      [/I]
      Bron: 888poker - Belgie
    • RasTweet
      RasTweet
      Bronze
      Super hard bedankt MrT en Lanfear!

MrT ivm met het risico verspreiden. Ik heb er al aan gedacht om een deel van men BR van 888 weg te halen. Men BR is maar $170, maar als ik al $120 zou weghalen zou al mooi zijn om ergens opnieuw te beginnen in geval van.
      Maar ben nog bezig met mijn first deposito bonus, maakt dat wat uit of kan ik het geld zonder (al te veel) problemen weghalen?

Groeten
      Timothy
    • MrT61
      MrT61
      Bronze
      normaal gezien niet dacht ik (bij 888 althansbij vele andere rooms wordt jouw bonus stopgezet als je geld afhaalt!!!!)
      wil je zeker zijn eens livechat opzoeken/mail sturen!

gr
    • RasTweet
      RasTweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MrT61
      normaal gezien niet dacht ik (bij 888 althansbij vele andere rooms wordt jouw bonus stopgezet als je geld afhaalt!!!!)
      wil je zeker zijn eens livechat opzoeken/mail sturen!

gr
      Heb even livechat gecontacteerd. De eerste vrouw zei geen probleem je kan het gewoon afhalen.
      Even later dacht ik toch nog maar eens opnieuw vragen aan iemand anders. En ook zij zei eerst je kan het afhalen, maar even later zei ze wel dat ik men bonus kwijt zou raken. Dus dan maar even wachten tot men bonus afgelopen is!

Groeten
      RasTweet