2NL AA AI op de flop???

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Is dit een nobrainer of kan ik op deze flop kleiner betten om hem met zwakke handen micchien erin te houden?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
      Hand afspelen
      $0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Known players:
      UTG2:
      $0.80
      MP1:
      $4.42
      MP2 (Hero):
      $2.00
      MP3:
      $2.00
      CO:
      $2.00
      BU:
      $1.76
      SB:
      $1.98
      BB:
      $1.49

Preflop: Hero is MP2 with A, A.
      MP3 posts deadblind, 2 folds, Hero raises to $0.10, 2 folds, BU raises to $0.22, 2 folds, Hero raises to $0.66, BU calls $0.44.
      Flop: ($1.37) 4, K, 4 (2 players)
      Hero raises to $1.34, BU calls $1.10(All-In).
      Turn: ($3.81) A (2 players)
      River: ($3.81) 5 (2 players)
      Final Pot: $3.81.
      Results follow:
  • 3 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Mwo ik weet het niet zo goed.

Stats zijn altijd handig bij het bepalen van iemand zijn range, heb je die niet?

Denk dat je hem wel goed speelt, wat is zijn range hier, denk dat hij toch alleen maar QQ,AK heeft en misschien dat je door hem hier gelijk allin te zetten QQ wel laat folden, maar zou niet goed weten hoe je hem anders kan spelen.

Misschien zou je zelfs kunnen checken en hem doen laten geloven dat zijn QQ goed is, als hij deze heeft ,dan krijg je hier misschien nog wel value van, als hij in staat is deze anders te folden.

Ben benieuwd wat de judge zegt.
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
      Mwo ik weet het niet zo goed.

Stats zijn altijd handig bij het bepalen van iemand zijn range, heb je die niet?

Denk dat je hem wel goed speelt, wat is zijn range hier, denk dat hij toch alleen maar QQ,AK heeft en misschien dat je door hem hier gelijk allin te zetten QQ wel laat folden, maar zou niet goed weten hoe je hem anders kan spelen.

Misschien zou je zelfs kunnen checken en hem doen laten geloven dat zijn QQ goed is, als hij deze heeft ,dan krijg je hier misschien nog wel value van, als hij in staat is deze anders te folden.

Ben benieuwd wat de judge zegt.
      Heb hier geen stats, heb wel HEM maar heb in één van de video's gehoord(was volgens mij van Yoshiwa) dat het ook wel goed is om op 2NL zonder stats te spelen en om zelf met colourcoding en notities te werken om zo feeling te krijgen voor soorten tegenstanders, handranges enzo. Deze hand was één van de eerste van de sessie dus had nog geen reads ofzo.

range van QQ AK is hier denk ik wat te tight gedachtXD het is wel 2NLXD denk dat hij hier AK heeft of 88-QQ zoiets(heel misschien nog wel lagere paartjes, ze setminen graag).
      Denk eigenlijk wel dat AI goed is aangezien op 2NL ze met deze range op deze flop toch niet vaak zullen folden en denken dat hun paartje goed is.
      Checken heeft denk ik niet zoveel zin, zoals ik al zij zullen ze QQ op deze flop toch niet folden tegen AI. Maargoed ik ben een beginner :f_grin: dus we zullen horen wat de judge zegt :tongue:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je kan prima 1/3 pot betten ofzo , kwesite dat ie geen lager PP fold en je dat in 2 straten nog mee kan krijgen.
      protecten of iets dergelijk hoeft obv neit , @ absolute worst heeft ie 9 outs maar das bijna nooit , meestal heeft ie er maar 2 :)