Nl 10 - Aj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      CO steelt erg veel vanuit LP, waardoor ik denk dat ik het tegen zijn range vrij goed doet.. BU is een fish en zijn range is eveneens zeer ruim. squeezen is hier denk ik wel een optie, maar aangezien de BU hier weinig fold op 3bets, moet ik dan al om een aardige pot OOP spelen op de flop, en dit wil ik voorkomen.

ik wilde hier niet gaan donken, omdat ik hoopte dat CO een c-bet zou maken en ik de hand vervolgens op de turn op zou kunnen pakken. CO checkt echter en BU bet zo weinig uit, dat ik het idee heb dat hij aan het drawen is. dit is dan ook de reden dat ik kies voor mijn raise op de flop. hoe moet de sizing hier zijn? is mijn raise groot genoeg zo, of moet hij mee richting potsize?

turn is uiteraard goed, maar hier zit ik wederom met mijn sizing te kloten. achteraf denk ik dat 2,10$ misschien wat weinig was, maar potten lijkt me hier ook wat overdreven? wat is hier een goede sizing?

river is natuurlijk wel een vervelende kaart, omdat zowel 89, als any flushdraw aankomt. als ik hier zelf ga betten, denk ik dat ik enkelt calls krijg van beter, waardoor ik kies voor check call. met odds van bijna 5:1 moet ik hier denk ik wel callen?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      CO:
      $19,06
      BU:
      $9,4

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:club: , J:diamond:
      3 folds, CO raises to $0,40, BU calls $0,40, SB folds, Hero calls $0,30.

Flop: ($1,25) A:diamond: , 7:heart: , 6:heart: (3 players)
      Hero checks, CO checks, BU bets $0,3, Hero raises to $1,10, CO folds, BU calls $0,80.

Turn: ($3,45) A:spade: (2 players)
      Hero bets $2,1, BU calls $2,10.

River: ($7,65) T:heart: (2 players)
      Hero checks, BU bets $2, Hero calls $2,00.

Final Pot: $11,65
  • 3 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      De flop:

Hier zou ik potsize betten om te protecten.

De turn:

Rond de 2,50 is nice i think.

De river:

Wat een klotekaart!

folden kan je niet tegen deze kleine bet tegen deze villian. Je wint nog wel eens tegen een lagere Ax tegen deze opponent, kijk zijn WTSD. Hij blijft graag callen en wint er zelden.
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Vind de line die je neemt wel mooi.
      Flop spel vind ik zelf goed, vind niet dat je hier hoeft te potten. Daarna ben ik het eens met Rik.

die river is wel echt :rage: trouwens
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      is vervelend dat ie zo klein bet , anders kon je gewoon callen
      nu denk ik dat je idd moet raisen , maar wel toch net iets groter
      die river is kut want de fd komen aan en je beat AT ook al nietmeer
      denk dat je wel kan ch-folden tbh ,zie je hem hier ooit een worse A vbetten/bluffen ?