Even voorstellen

• masterjorie
      masterjorie
      Bronze
      Hallo allemaal,

Gister heb ik me aangemeld op Everest poker en hoop vandaag het 50$ beginnerskapitaal te ontvangen. Hiervoor wat gespeeld met oefengeld en de paar euro die je kan krijgen bij poker770. De quiz was niet lastig, maar dat kwam vooral door de theorie erbij, deze zal ik nog wel moeten leren om een beetje te kunnen spelen. Zijn er nog echte aanraders van wat ik moet zien/doornemen?

Joris
  • 3 antwoorden
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Welkom, veel plezier. Wat ik zelf een aanrader vind is het posten van handen. Soms verlies je of win je en weet je niet zeker of dat komt omdat je een fout maakt en zo ja, waar dat hem in zit. Je kunt hier vinden hoe je een hand post (makkelijk te doen) en andere spelers, vaak met meer ervaring leggen het uit. Je kunt ook coachings volgen en meekijken met goede spelers die uitleggen waarom ze wat doen. ( moet ik ook weer eens doen).

Verder als je poker leuk vind, gewoon veel spelen. Veel succes en veel plezier,
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey masterjorie,

Welkom op PokerStrategy.com!

Wat ga je spelen? Cashgames, SnG's of MTT's? Als je cashgames zou spelen, raad ik sowieso de videoserie Crushing NL50 aan.

Daarnaast kun je ook terecht in de coachingsessies die we aanbieden. Meer informatie daarover vind je hier. Je kunt zelf filteren op de spelvariant die je zelf wil gaan spelen.

Door tracked te spelen, verdien je sowieso StrategyPoints, waardoor je stijgt in het statussysteem en er altijd meer content voor jou beschikbaar gemaakt wordt.

Erg veel succes toegewenst en hou ons zeker op de hoogte over jouw vorderingen!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Masterjorie,

Welkom op het forum! De tips die ssacr geeft zijn inderdaad goede opties. Speel jezelf vooral Sit and Go's/toernooien of speel je meer cashgames?

Als je je vooral richt op cashgames, dan kun je misschien eens kijken bij ons 'stappenplan'. Dat helpt je goed op weg om een betere speler te worden. :)