NL5 - AQ vs 57s in positie

• wintheplanet
      wintheplanet
      Totaal
      Hoi strategen,

Ik speel deze hand volgensmij helemaal verkeerd maar ik geloofde hem op de river niet. Had ik op de river nog een keer moeten betten voor value of had ik daar check/fold moeten spelen. Graag jullie commentaar op deze hand alsjeblieft!!

Met vriendelijke groeten,

Wintheplanet

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      BU:
      $8.38
      SB (Hero):
      $8.40
      BB:
      $11.05
      MP2:
      $5.00
      MP3:
      $5.26
      CO:
      $12.45

Preflop: Hero is SB with A, Q.
      3 folds, BU raises to $0.20, Hero raises to $0.70, BB folds, BU calls $0.50.

Flop: ($1.45) J, 2, 8 (2 players)
      Hero bets $0.80, BU calls $0.80.

Turn: ($3.05) Q (2 players)
      Hero bets $1.65, BU calls $1.65.

River: ($6.35) 5 (2 players)
      Hero checks, BU bets $5.23, Hero calls $5.23(All-In).

Final Pot: $16.81.
      Results follow:

BU shows a pair of fives(7 5).
      Hero shows a pair of queens(A Q).

Hero wins with a pair of queens(A Q).
  • 3 antwoorden
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Preflop is oké, al kan 3bet wel ietsje groter. De rest is moeilijk in te schatten zonder stats/informatie van villain.

In ieder geval c-bet groter (naar $1,10), nu geef je een FD veel te goede odds en laat je teveel zwakte zien. Op turn wederom: groter better (ik zou $2,3 doen ongeveer) voor value/protection.

River is afhankelijk van villain. Als ie vaak bluft op missed draws dan kun je c-c/c-r spelen, anders kun je deze wel valuebetten denk ik. Je bent beat door QJ en JJ-AA of door een slechtgespeelde 22, 88, 55.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door GroteSmurf
      Preflop is oké, al kan 3bet wel ietsje groter. De rest is moeilijk in te schatten zonder stats/informatie van villain.

In ieder geval c-bet groter (naar $1,10), nu geef je een FD veel te goede odds en laat je teveel zwakte zien. Op turn wederom: groter better (ik zou $2,3 doen ongeveer) voor value/protection.

River is afhankelijk van villain. Als ie vaak bluft op missed draws dan kun je c-c/c-r spelen, anders kun je deze wel valuebetten denk ik. Je bent beat door QJ en JJ-AA of door een slechtgespeelde 22, 88, 55.

Nice uitleg want ik wou hetzelfde typen over Preflop, Postflop , Turn :)

Op 5NL shove ik meestal de River want ik verwacht dat average joe op 5NL te passief is om zelf een bluffshove te maken. Tegen mensen waarin je een read hebt die wel in staat zijn om een bluffshove te maken is dit een easy check/call

Mvg,
      Gerv
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ik dacht dat je c-bets na een 3bet altijd iets meer dan 1/2 pot maakt.
      Als het board nat is kan je dus beter wat groter betten?