Internet & TV , Welke kiezen?

• PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Olaaa Leute!

Ik ga deze maand verhuizen naar Rotterdam, en ben een beetje aan het rondsnuffelen voor internet & TV combinatie abbonementen, het liefst voor de duur van 1 jaar.

TV hoeft niet echt uitgebreid te zijn, een basis pakket will do.

Internet moet gewoon degelijk zijn, zodat er in ieder geval gepokerd etc kan worden, en alles qua surfen/youtube enzo gewoon vlekkeloos verloopt. Films hoeven niet binnen 20 seconde binnen te zijn ofzoooo.

Kan er iemand wat met deze informatie, en heeft er iemand een suggestie welke provider / welk abbonement het meest geschikt is?

Thanksssssssss
      PtiiiPtaaa
  • 16 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      UPC ;)

Verschillende pakketten en je kunt er ook mee bellen en tv kijken.
    • Tonaldinho11
      Tonaldinho11
      Bronze
      Ik heb UPC maar valt niet aan te raden. Zo vaak tijdens het pokeren gehad dat opeens me verbinding weg viel. Ziggo is volgens mij beter, maar levert niet overal dacht ik.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb het momenteel gesplitst, maar overweeg om twee aansluitingen voor internet te nemen, één bij KPN en één bij Ziggo.

Valt er dan eentje uit, dan heb ik een backup. Eén van beide neem ik dan zo goedkoop mogelijk (alleen internet als backup) en de ander (Ziggo) lekker snel en met TV en alles erop en eraan.

Heb wel een prepaid-dongle liggen, maar de ontvangst is hier zo belabberd dat ik heb nooit gebruik.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Mwah... UPC heb ik geen echte klachten over op dat gebied... en als verbinding wegvalt kun je altijd nog tethering gebruiken via je mobiel... scheelt weer een extra aansluiting

Er is volgens mij zelfs niet echt een keus... ziggo levert in Rotterdam volgens mij vrijwel niet (in ieder geval niet op zuid).
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik had 8 jaar terug al UPC voor ca 4 jaar. In die tijd hadden ca 2 keer per jaar een storing van een dag. Daarna had ik Tele2 maar was niet tevreden over de beloofde snelheid. Inmiddels weer 3 jaar terug bij UPC en nog geen 1 dag storing gehad (op 1 keer na zo'n 2 uurtjes). Woon weliswaar niet in Rotterdam zelf maar in Rotterdam-Rijnmond. Om nu 2 internetdiensten te nemen lijkt mij redelijk overdreven. Ik betaal zelf zo'n 45 euro p.m. voor 60Mb internet en standaard digitale tv.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Twee internetdiensten hebben ook alleen zin wanneer je het je niet kunt permitteren om niet online te zijn, bijvoorbeeld wanneer je het nodig hebt voor je werk, of bijvoorbeeld wanneer je hoge limieten speelt.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      hoge limieten speelt.
      Zeezout....Highroller :heart:
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Thnx all!
      Zal dit even aan mijn huisgenoot laten lezen, en waarschijnlijk wordt het dan UPC :)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Neem alsjeblieft geen UPC
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Twee internetdiensten hebben ook alleen zin wanneer je het je niet kunt permitteren om niet online te zijn, bijvoorbeeld wanneer je het nodig hebt voor je werk, of bijvoorbeeld wanneer je hoge limieten speelt.
      Nja hoge limieten? Als je $2 SNGs speelt en je doet er 20 tegelijk. Als dan je internet uitvalt kost het je al 40$ en nog een stuk meer als je deep zit enzo:P Dusja, voor dat geld kan je beter een extra aansluiting nemen imo
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      UPC levert goede diensten af en weinig technische problemen

maar als je problemen met hen hebt, zijn ze bikkelhard
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Neem alsjeblieft geen UPC
      bart is altijd zo heerlijk diepgaand met zijn posts :P
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Sja veel meer hoef ik er niet over kwijt.
      Bij m'n ouders altijd gezeik met UPC gehad, veel en langdurige storingen en klantenservice waar de gemiddelde Hells Angle zich voor zou schamen.

Verder had ik geprobeerd een abonnement aan te vragen op m'n eigen adres, maar na 2 maanden niets te horen van die lui ben ik over gegaan op tele2. Tot dusver (half jaar) geen problemen mee gehad
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      UPC in Rotterdam werkte goed toen ik daar woonde. Glasvezel a 3mb per second downloaden en significant minder disconnects dan UPC bij mijn ouders in het oosten ;)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      yeah oK daar kan et ook aanliggen:p