Inloggen op forum HEM ... Huh?!?

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Ik wilde een vraag stellen over Table Ninja op het HEM forum. Ik log in met mijn mailadres, rechtsboven op de site. En als ik dan wil posten ben ik ineens niet meer ingelogd. Probeer ik het daarna in een ander verster in het forum, en dan ben ik ook niet meer ingelogd. (?????)

Afijn. Wellicht weet iemand hier waarom Table Ninja (wederom) disfunctioneert?

Ik wil de boel opstarten en krijg de volgende melding:

Kom op zeg. Dure software hoort gewoon te werken. Helaas!
  • 2 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
      Ik wilde een vraag stellen over Table Ninja op het HEM forum. Ik log in met mijn mailadres, rechtsboven op de site. En als ik dan wil posten ben ik ineens niet meer ingelogd. Probeer ik het daarna in een ander verster in het forum, en dan ben ik ook niet meer ingelogd. (?????)

easy...ga even naar de map waar het geinstalleerd is.
      C:\Program Files (x86)\TableNinja

Als je geen win 64 bit hebt is het de gewone Program files map op je c schijf.

Daar vind je een bestandje "tableninja" met als omschrijving "toepassing".

Rechts klikken op dat icoontje een dan kopietje maken voor op je bureaublad ofzo ;)

edit: Het is niet tableninja die niet werkt hoor. het is gewoon de snelkoppeling die niet meer naar de juiste plaats verwijst.
      Gisteren of vandaag de update gedaan neem ik aan?
      Anyway, zou moeten werken wat ik zeg :P
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986

easy...ga even naar de map waar het geinstalleerd is.
      C:\Program Files (x86)\TableNinja

Als je geen win 64 bit hebt is het de gewone Program files map op je c schijf.

Daar vind je een bestandje "tableninja" met als omschrijving "toepassing".

Rechts klikken op dat icoontje een dan kopietje maken voor op je bureaublad ofzo ;)

edit: Het is niet tableninja die niet werkt hoor. het is gewoon de snelkoppeling die niet meer naar de juiste plaats verwijst.
      Gisteren of vandaag de update gedaan neem ik aan?
      Anyway, zou moeten werken wat ik zeg :P
      Nice! Het werkt weer als de brandweer. Thanks. Ik zat allemaal te zoeken naar Table Ninja in C:\Program Files\HEM2 ... Laatst idd een update. En toen kreeg ik weer een nieuw icoontje op het bureuablad, terwijl ik hem onder in de menubalk ook al had staan. Dus die nieuwe verwijderd zonder verder bij na te denken.

Thnx voor de snelle reply, Mzzl, Robin