Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

2pair op Turn

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      1 van mn eerste 6-max handjes.

Nog geen clue van wat ik vs unkowns moet 3betten/callen op 3bets enzo :P Daarom 6max ook weer ff afgesloten, eerst ranges ff kijken hoe of wat.

Maargoe dacht AQo kan je zowel flatte als 3bette. Flat underrep je m wel mooi en 3-b is het wel 3bet fold. Hij opent wel klein dus wellicht toch beter 3-bet om niet OOP 3way in klein potje te komen.

Turn is denk ik wel raise/fold? Wss 3bet ie TT wel? (again weet ranges niet:P ), Kan wel KJ/22 hebben wat me beat maar ook AT/QT en maybe een suited A2(die mn raise dus callen)?
      Maagoe denk iig wel raise fold want die slechtere 2pairs gaan wss nie happy broke op de T, of had ik beter kunnen downcallen om eventuele blufs er nog in te houden en hem iig geen Ax te laten folden?

Poker Stars, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $21.25 (42.5 bb)
      MP: $7.68 (15.4 bb)
      CO: $52.23 (104.5 bb)
      BTN: $20.19 (40.4 bb)
      SB: $65.64 (131.3 bb)
      Hero (BB): $50 (100 bb)

Preflop: Hero is BB with Q A
      3 folds, BTN raises to $1.25, SB calls $1, Hero calls $0.75

Flop: ($3.75) A Q T (3 players)
      SB checks, Hero checks, BTN checks

Turn: ($3.75) 2 (3 players)
      SB bets $2.50, Hero raises to $7.50, 2 folds

Results: $8.75 pot ($0.39 rake)
      Final Board: A Q T 2
      BTN mucked and lost (-$1.25 net)
      SB mucked and lost (-$3.75 net)
      Hero mucked Q A and won $8.36 ($4.61 net)
  • 3 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      aight, tbh squeeze ik hier altijd voor value tegen de fish, maar ook zonder fish zie ik dead manies die ik niet kan laten liggen.

Ik lead de flop ook, gezien je de flop niet kan checkraisen. min of meer cbet OR daar superweinig vanwege 3way enzo, maar ook met een lead zorg je er voor dat de BU relatief eerlijk tegen jou moet spelen gezien er een3e persoon in de hand zit.

deze 3e persoon (SB) zal vaak lage pockets spelen, en af en toe broadways (AJ KJ KQ ATs denk ik) en daar haal je dus gewoon value uit.
    • K2AA72
      K2AA72
      Gold
      3bet pre
    • K2AA72
      K2AA72
      Gold
      as played zou ik idd turn flatten en river flatten tenzij je een boat maakt.

flop zou ik niet donken maar eigenlijk ziet dat er wel uit als een goed idee...