free50 op 777, wanneer mag je hoger spelen?

• 2 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      2. Hoe werkt het $50 startkapitaal?

Ik heb de eerste $10 ontvangen. Hoe krijg ik het volledige bedrag van $50?

Het $50 startkapitaal wordt in vijf delen van $10 uitbetaald.

De eerste $10 ontvang je onmiddellijk. Als je daarna, in de volgende 7 dagen, minimaal vijf $1 toernooien speelt of een hondertal pokerhanden, dan ontvang je de volgende $10.

Je kunt om de 7 dagen dus $10 verdienen. Let op: we betalen de $10 maar om de 7 dagen uit, ook al zou je eerder in aanmerking komen voor de volgende schijf van $10.

Om de nieuwe $10 vrij te spelen, dien je minimaal $0,50 aan rake of toernooi fees te genereren. 'Rake' is het deeltje van de pot dat naar de pokerroom gaat. Meestal bedraagt de rake, bij cashgames, zo'n 5% van de totale pot.

Als je zelf een storting van minimaal $100 maakt, ontvang je de $50 meteen.

Mag ik het geld echt houden?

Het geld is van jou, maar je moet wel beginnen met spelen, of een storting maken, binnen 14 dagen nadat je de eerste $10 ontvangen hebt. Anders vervalt het aanbod en wordt het startkapitaal niet uitbetaald.

Daarnaast moet je binnen de 180 dagen minimaal $50 rake genereren of tenminste $20 storten, nadat je het startkapitaal ontving. Doe je dat niet, dan wordt het reeds ontvangen geld teruggevorderd (tot maximaal $50).

Waarom kan ik enkel op de beginners limieten spelen?

Wie met het $50 startkapitaal van start gaat, zal enkel op de limieten kunnen spelen die binnen de richtlijnen omtrent het bankrollmanagement van PokerStrategy.com horen. Dit wil zeggen dat je als beginner deze stakes kunt spelen:

• No-Limit $0.02/$0.04

• Fixed Limit $0.10/$0.20

• Sit and Go $1

Wie op hogere limieten wil spelen, moet ofwel minstens $100 storten, ofwel $50 aan rake/toernooi fees genereren.

Wanneer kan ik mijn startkapitaal laten uitbetalen?

Om het startkapitaal te laten uitbetalen, dien je $50 aan rake/toernooi fees te genereren en zelf een storting van $20 te maken. Je kunt het geld enkel op dezelfde manier uitcashen als de wijze waarop je de storting maakte.
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      thnx!