NL10 88 call?

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Iemand hier een reactie op?

villian 26/15 hands 28.

Hier kan ik toch niet folden?

Ja tegen een villian met stats 2/1

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 8 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

CO: $6.80 (68 bb)
      BTN: $6.38 (63.8 bb)
      SB: $10.71 (107.1 bb)
      Hero (BB): $11.59 (115.9 bb)
      UTG+2: $5.13 (51.3 bb)
      MP1: $10.92 (109.2 bb)
      MP2: $11.79 (117.9 bb)
      MP3: $5.26 (52.6 bb)

Preflop: Hero is BB with 8 8
      5 folds, BTN raises to $0.30, SB folds, Hero calls $0.20

Flop: ($0.65) 5 K A (2 players)
      Hero checks, BTN bets $0.30, Hero calls $0.30

Turn: ($1.25) K (2 players)
      Hero checks, BTN checks

River: ($1.25) 8 (2 players)
      Hero bets $0.60, BTN raises to $5.78 and is all-in, Hero calls $5.18
  • 8 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ik zou nooit golden, Nh
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      ik fold hier de flop wel hoor.
      je called voor set-value en die valt niet. einde hand.
      eenmaal op de river is wegleggen geen optie meer. alleen K5,K8, AK, KKen AA hebben je beat
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Reactie was op mn telefoon getypt, nu zit ik achter de pc.

Vind net als Hoedinie dat je op de flop wel moet folden, maar river op de river ga ik altijd broke :D
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      ik fold hier de flop wel hoor.
      je called voor set-value en die valt niet. einde hand.
      eenmaal op de river is wegleggen geen optie meer. alleen K5,K8, AK, KKen AA hebben je beat
      mmm weet niet, waarom gelijk folden, ik lig denk ik nog vaak wel voor tegen zijn range, een c-bet maken alle spelers, als hij hier maar een halve pot bet, kan ik denk ik best eens callen, als je altijd gelijk fold met zulke pairs gaat het je geld kosten.

Ik call hier natuurlijk niet alleen voor set-value he.... dat doe ik met handen als 22,33,44,55,66 en misschien 77 en daar raise ik pre denk ik wel vaak mee, aangezien deze niet echt lekker spelen postflop en geen showdown value hebben, tenzij ik mijn set hit.

Op een Axx board c-bet toch iedereen dus zegt niet meteen dat ik achter sta, als hij overigens op de turn nog eens bet dan fold ik wel.

Weet niet of deze redenatie ergens op slaat, maar vind het wel heel tight om gelijk maar te folden omdat dit echt zo'n c-bet board is. En aangezien hij zo klein c-bet geloof ik hem niet helemaal, daarom een call.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik vind dat je pf gewoon met 3betten. Villain's range is zeer breed (BU raise), en je hebt geen Cbet stats, dus door te callen ga je OOP spelen zonder initiatief en zonder informatie.

As played call ik flop ook wel, en river is idd broke gaan.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      afhankelijk van villian zijn 'steal from LP' stats maak ik hier een 3bet pf. als hij vaak fold op 3bets, kan je hem wel prima pf oppakken. als hij nooit fold op 3bets call ik gewoon, omdat ik oop niet uit positie wil spelen..

flop is voor hem natuurlijk een prima board om te c-betten, terwijl je nog vaak genoeg voorligt. hij bet minder dan 1/2 pot, echt zo'n sizing van een c-bet zonder hit, dus ik call hier de flop ook.. river ga ik hier ook broke!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      muck flop , je kan veel beter met overcards floaten :)
    • pokerboy198229
      pokerboy198229
      Bronze
      Pre-flop
      vind ik een veel te mooie hand om alleen te callen vooraal tegen de bet van de button.

Flop
      Callen of folden hangt meer af van de type speler die op de button zit. Die bet van 0,30 stinkt wel een beetje. Ik zou zelf hier altijd floaten om toch zeker te zijn. Jij wilt niet gelijk folden als iemand zo zijn J7/8/9/10 suiten speelt.

River.
      Nou nu kun jij niet meer weg. Meer kans dat hij trips koningen zit dan op AA/AK. Hij zet jou namelijk niet op 888KK maar op een paartje Azen en wil hier maximaal betaald krijgen.