NL25 - AJo blindbattle

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Vs 16/12 speler die 33% stealt uit sb op 800 handen. cbet 83% flop en 57%turn. Nja ik float hier de flop en heb nog wat te hitten als hij door zou betten. Denk dat hij hier altijd cbet maar een groot deel vn zijn range niet hit. Dan bet hij weer klein wat ik vrij zwak vind. Ik denk dat ik easy QJ of Kx/two pair kan reppen...

Shove goed?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1642265
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP1: $11.23
      MP2: $35.67
      CO: $31.19
      BTN: $9.50
      SB: $8.25
      Hero (BB): $25.00
      UTG: $8.90
      UTG+1: $14.33
      UTG+2: $31.38

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with A :club: J :spade:
      7 folds, SB raises to $0.75, Hero calls $0.50

Flop: ($1.50) T :heart: 6 :spade: K :spade: (2 players)
      SB bets $1, Hero calls $1

Turn: ($3.50) 9 :heart: (2 players)
      SB bets $1, Hero raises to $23.25 all in
  • 1 antwoord
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Ik vind AJo hier wel een typische 3bet hand tegen een midstacker, met een 3bet IP plaats je een midstacker altijd in een moeilijke positie omdat ze niet kunnen callen en ook niet kunnen light 4betten. En aangezien je twee blockers hebt is een 3bet nog meer aangewezen
      Het probleem met een call is dat je postflop erg weinig ruimte hebt om de midstacker van zijn hand te zetten, een float is zowat het enigste dat je kunt doen (en veel midstackers weten dat ook) en villain zal zeer lichtjes broke gaan waardoor het zeer moeilijk spelen is als je niet gehit hebt en dus vaak gewoon fit or fold moet spelen.

As played is villain maar moeilijk in te schatten, het kan een goedkope 2nd barrel zijn, het kan een blockbet zijn met een marginale hand of het kan een bluffinduce bet zijn, anyway zoals ik hierboven al gezegd heb is villain hier zeer rap committed en ga je niet meer veel doen folden buiten pure bluffs.
      Je move kan op zich wel eens, al doe ik het wel liever op any :spade: turn en als ie dan callt weet je meteen ook met wat voor handen hij dit doet