Gezocht: Gedreven mensen voor een studiegroep (Cashgame BSS)

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Engels is een pre, aangezien ik dit verzoek ook op het engelstalige gedeelte ga plaatsen, omdat er gewoon meer mensen zijn daar denk ik.

Ik wil graag in contact komen met mensen die net zo leergierig als mij zijn en ook als doel hebben om hun spel dagelijks te improven

Hoe ben ik op het idee gekomen

In het boek Treat your poker likes a business kwam ik tegen dat het goed is om een groep te hebben die elkaar helpt met bijvoorbeeld hand review, stats review e.d.
      En dat deze mensen dezelfde passie en doelen als jij moeten hebben.

"Organize groups: You should get people together who share
      your passion. I’m still in daily contact with my original group.
      They’re some of the best players around today, and we still
      email each other hand questions and get opinions. We live in
      Southern California, Northern California, New York, South
      Carolina and Oregon. That’s the beauty of the Internet."

Wat wil ik precies:

Dat er zich hier mensen aanmelden die graag dagelijks contact willen onderhouden via skype om handen te evalueren, mee te kijken bij elkaar via joinme of mikogo om leaks in elkaars games te vinden om zo je game te improven.

Het is niet de bedoeling dat dit een groep word waar alleen maar in geouwehoert word, mag wel een beetje offcourse, is altijd leuk :f_biggrin: , maar ik wil mijn tijd graag productief gebruiken.

Ik ben eigenlijk net met dit idee gekomen en heb het gelijk hier maar neergezet, eventuele aanvullingen of ideeen wat meer te doen in zo'n groep zijn altijd welkom, ook als je niet wil joinen in de groep.

Wel graag mensen die al wel een klein beetje de basis onder de knie hebben, :facepalm: ik zit ook nog maar op NL10, maar ik ben wel zeer gemotiveerd en stop veel tijd in mijn spel. Ik wil gewoon de beste worden en de games gaan beaten, so....mensen meld je aan :)

Geen mensen die lui zijn en geen tijd in het pokeren willen stoppen, het liefst zie ik mensen die dagelijks 5+ uur aan het pokeren besteden

Wat een eisen he! :coolface:

>>>>>>>>>>>>Mijn blog<<<<<<<<<<<<
  • 9 antwoorden
    • jeffafa1987
      jeffafa1987
      Bronze
      Hey ik vind dit wel een interessant idee. Heb mezelf ook nu volledig op cashgames gestort.
      Het lijkt mij dan ook wel mooi om samen met andere mensen over elkaars vorderingen te bespreken.

Dus in!!! Als het van jou mag natuurlijk :f_biggrin:
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door jeffafa1987
      Hey ik vind dit wel een interessant idee. Heb mezelf ook nu volledig op cashgames gestort.
      Het lijkt mij dan ook wel mooi om samen met andere mensen over elkaars vorderingen te bespreken.

Dus in!!! Als het van jou mag natuurlijk :f_biggrin:
      kan je misschien iets meer vertellen over jezelf, of dan voornamelijk over je poker natuurlijk.
      Leer je veel dagelijks, hoeveel tijd besteed je aan poker, wat zijn jouw doelen etc...
      Ik wil de groep niet zomaar open gooien voor iedereen, hoop dat je dat begrijpt, ik wil echt een gemotiveerde groep die iets gaat bereiken en die elkaar naar de top gaat brengen.
    • jeffafa1987
      jeffafa1987
      Bronze
      Ik ben sinds 2 weken volledig bezig met cashgames (NL2 nog hoor). Denk dat ik zo'n 10 uur per week ermee bezig ben. Lees daarnaast ook veel artikelen hier op de site en zit te denken om ook eens wat coachings te volgens. Ook lees ik vaak de handbeoordelingen om te zien of ik daar ook wat van kan leren.
      Hoop dat dit zo voldoende is

Gr,
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door jeffafa1987
      Ik ben sinds 2 weken volledig bezig met cashgames (NL2 nog hoor). Denk dat ik zo'n 10 uur per week ermee bezig ben. Lees daarnaast ook veel artikelen hier op de site en zit te denken om ook eens wat coachings te volgens. Ook lees ik vaak de handbeoordelingen om te zien of ik daar ook wat van kan leren.
      Hoop dat dit zo voldoende is

Gr,
      Ik besteed er zelf wel 10 uur per dag aan, dus iets meer tijd dan jij, is natuurlijk ook niet gelijk nodig zoveel maar aangezien je nog op NL2 zit, denk ik dat jezelf eerst even bezig moet, om jezelf de basis eigen te maken. Ik zoek eigenlijk meer naar mensen die al ietsje verder zijn, sorry.... beetje lullig misschien maar moet er zelf ook benefit aan hebben offcourse.

Ik ben nu denk ik zo'n 2 maanden ofzo fulltime bezig, lees mijn blog even anders en kijk dan of je ook zo gemotiveerd bent, ik zie je natuurlijk graag in deze groep komen als je over een aantal weken iets verder bent en nog steeds zo enthousiast!!

>>>>>>>>>MIjn blog<<<<<<<<<<<
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      ik vind mezelf ook vrij intensief bezig met poker. Ben momenteel aan het MSS op NL4 en begin te merken dat ik de sessies meer en meer met mooie winsten begin af te sluiten. Toch ben ik geen 5+/dag bezig met poker, dat vind ik wel vreselijk veel. Als student heb ik men 8tal uren les + verplaatsing en dineren met het gezinnetje zou dat dagen van 16u vragen als ik daarbuiten niets anders meer doe. Dus als het voor jou een must is om min 5u bezig te zijn met poker, denk ik niet dat ik geknipte persoon ben voor in je groep... Onthoud ook dat ik MSS aan het spelen ben, misschien dat jij daar niet naar op zoek bent?
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      ik vind mezelf ook vrij intensief bezig met poker. Ben momenteel aan het MSS op NL4 en begin te merken dat ik de sessies meer en meer met mooie winsten begin af te sluiten. Toch ben ik geen 5+/dag bezig met poker, dat vind ik wel vreselijk veel. Als student heb ik men 8tal uren les + verplaatsing en dineren met het gezinnetje zou dat dagen van 16u vragen als ik daarbuiten niets anders meer doe. Dus als het voor jou een must is om min 5u bezig te zijn met poker, denk ik niet dat ik geknipte persoon ben voor in je groep... Onthoud ook dat ik MSS aan het spelen ben, misschien dat jij daar niet naar op zoek bent?
      Weet niet wat jij graag wilt bereiken.

Opzich zijn de aantal uren die je erin steekt natuurlijk niet perse belangrijk, als jij niet meer tijd hebt, so be it, kan je natuurlijk niets aan veranderen, maar waarom MSS?

Ik speel wel BSS, is wel iets heel anders denk ik, een heel andere strategie, maar je zal toch wel over gaan op BSS i think als je improved? dus dan ben je welkom!!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Ik voel me lekker op MSS en zie niet echt een rede om snel over te gaan stappen op BSS :) dus ik ben niet de persoon voor je ;)
    • Champi888
      Champi888
      Silver
      Ik besteed maar 4,5 uur per dag, shit net tekort. :evil:
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Skype groep is geopend, er zit al een engelse moderator in.

Skype groep:

rikvlierhuis
      Matt Denness

We zoeken mensen vanaf NL10, aangezien zowel ik als Matt dennes hier op het moment op spelen