NL 5, QQ CO vs BU 3bet

• timbo158
      timbo158
      Bronze
      PokerStars - $0.05 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $5.41
      Hero (CO): $5.00
      BTN: $6.07
      SB: $8.28
      BB: $2.18
      UTG: $5.26

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has Q:spade: Q:club:

fold, fold, Hero raises to $0.15, BTN raises to $0.47, fold, fold, Hero calls $0.32

Flop: ($1.01, 2 players) J:spade: A:club: 6:heart:
      Hero checks, BTN bets $0.58, fold

De BU speelt 21/21 over 14 handen, weinig info dus.
      Ik wordt ge3bet en ik weet me hier geen raad met mn QQ. Ik wil niet broke gaan preflop omdat ik de preflop all-in range van een unkown op AK/AA/KK zet en daarop loop ik echt achter,

Folden vind ik ook weer te weak, dus ik call maar.
      Maar dat is eigenlijk ook geen optie OOP tegen unknown.
      Wat te doen?
  • 7 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Als je geen info hebt over de speler kan je moeilijk denken dat hij zo tight broke zal gaan:) .

Ik 4bet en ga dus gwn broke hier. Maar as played call ik zen cbet omdat hij altijd op dit board zal cbetten. Hij heeft hier zeker niet altijd een A.

Hij cbet hier wss any pocketpair dat hij daar 3bet en alle air en ax.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Als je geen info hebt over de speler kan je moeilijk denken dat hij zo tight broke zal gaan .

Maar people op de micro's zijn algemeen gezien niet zo geneigd om light te 3 betten. Daarbij ik dacht ook dat je een unknown moest behandelen met de sterkste range waardoor hij enkel broke zou gaan met AA/KK/AK zoals timbo al zei?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      Als je geen info hebt over de speler kan je moeilijk denken dat hij zo tight broke zal gaan .

Maar people op de micro's zijn algemeen gezien niet zo geneigd om light te 3 betten. Daarbij ik dacht ook dat je een unknown moest behandelen met de sterkste range waardoor hij enkel broke zou gaan met AA/KK/AK zoals timbo al zei?
      Ik behandel unknown op micros meestal als random fish die ook slechtere handen broke gaan. Mr heb al een tijdje niet meer op micros gespeeld, dus kan best een evolutie inzitten.

Maarja co vs bb, het zou heel andere situatie zijn als hij deze 3bet uit ep of mp kreeg.

Dat gezegd, een flat is zeker niet fout, maar dan kan je niet folden op dit board als hij cbet, want dat maakt jou gwn immens exploitable.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Maarja co vs bb, het zou heel andere situatie zijn als hij deze 3bet uit ep of mp kreeg.

Hoe vaak ik deze redenering ook al niet maakte om dan uiteindelijk toch AA/KK te zien. Het kan uiteraard gewoon variance zijn of partypoker maar IMO stacken de villains zoooo nitterig af.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj

Hoe vaak ik deze redenering ook al niet maakte om dan uiteindelijk toch AA/KK te zien. Het kan uiteraard gewoon variance zijn of partypoker maar IMO stacken de villains zoooo nitterig af.
      Als dat het geval is zou ik eig ook aanraden om gwn light te gaan 4betten als ze toch niet broke durven gaan met minder dan de nuts. En dan call je QQ hier idd best.
    • timbo158
      timbo158
      Bronze
      Ok mooi, grappig karatsj precies dezelfde perceptie heeft als mij over all-in ranges van unknown/regs/semi-regs (zijn er regs op NL5 lol!?) villains op NL5.

As played is de flop dan nog steeds een call?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timbo158
      Ok mooi, grappig karatsj precies dezelfde perceptie heeft als mij over all-in ranges van unknown/regs/semi-regs (zijn er regs op NL5 lol!?) villains op NL5.

As played is de flop dan nog steeds een call?
      ja want je underreped je hand door die call. Hij zal je niet op zo een sterke hand steken dus ik call hier 1 barrel.