NL 10: TT squeeze

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($13.72)
      BB ($9.52)
      UTG ($2.85)
      CO ($25.63)
      BTN ($3.50)

Dealt to Hero T:club: T:diamond:

UTG calls $0.10, CO raises to $0.50, BTN calls $0.50, Hero raises to $1.65, fold, UTG raises to $2.85 (AI), fold, BTN raises to $3.50 (AI), Hero ???

What to do?
      Ik squeeze hier met TT, ik had de BU in de hand er voor gestacked met AA > QQ dus die was not amused. UTG schuift in eerste instantie over mijn squeeze, zij het als shortie. Dat doet ie dus met lagere paren ook vermoed ik. En ja, de BU schuift ook alles er in.
      Denk dat ik hier ook wel kan/moet schuiven voor de prijs die ik krijg, niet?
  • 9 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Mjah, Ik schuif hier wel. Je moet 1.85$ callen om 9.85$ te kunnen winnen.

als ik BTN en UTG range 33+,A4s+,KTs+,A8o+ geef heb ik nog steeds 44% equity.
      Of ik moet ergens fout gelopen zijn in mijn berekening :P
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Moeilijk want de kans dat je na een limp-shove van de UTG achter staat is wel erg groot.

Dus ervan uitgaan dat je moet verbeteren zijn je odds 8:1 ongeveer en je krijgt hier 3.5:1 dus ik zou hem folden tenzij de UTG echt een vis is en je weet dat hij loose kan stacken.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi Elderwon,

IK kan niets met deze hand omdat je geen stats noch reads supplied van villains

Ik zou je vriendelijk willen vragen om dat toch te doen

Mvg,
      Gerv
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Hoi Elderwon,

IK kan niets met deze hand omdat je geen stats noch reads supplied van villains

Ik zou je vriendelijk willen vragen om dat toch te doen

Mvg,
      Gerv
      Wat heb jij dan juist nodig van stats? Of beter gezegd: Waar ga jij naar kijken om je beslissing te maken :p
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Wel ik had ook niet veel info. Een stuk of tien handen per stuk maar van de BU weet ik dat die AI gaat met QQ wat als shortie logisch is natuurlijk.
      Ik veronderstel dan gewoon dat die gasten redelijk spelende short stacks zijn, zoals ook hier.

Gerv, wat doe jij dan in deze situatie tegen zulke unknowns? Dat is juist de kwestie van de vraag. Ga ik hier puur mathematisch te werk of hou ik rekening met andere factoren?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Als je 10 handen van men hebt en nog steeds veronderstelt dat ze unknown zijn (kan als ze geen hand spelen maar je hebt ook andere info naast HEM) dan doe je iets verkeerd want er is zoveel info beschikbaar

Tegen UTG & BTN gaan we het sowieso inkrijgen dus moet je even inschatten hoe CO ongeveer gaat reageren. Ik denk dat de squeeze fine is maar je moet je wel realiseren dat zodra er 1 called, je in feite multiway gaat (most likely)

As played heb je <33% nodig en ik denk dat je dat wel hebt met TT

- Gerv
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Mja, maar hoe betrouwbaar is de informatie dan om daar op verder te gaan?
      Of bedoel je tafel-image op dat moment?
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Mja, maar hoe betrouwbaar is de informatie dan om daar op verder te gaan?
      Of bedoel je tafel-image op dat moment?
      Nou iemand die 20 tafels speelt speelt redelijk standaard etc.

Bedoel je moet een assessment maken van alle informatie die je hebt. Je gameobjective in het begin is om zo snel mogelijk informatie te vergaren van anderen zodat je je meteen kan aanpassen
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Nja, maar dat deed UTG al zeker niet.
      Hij kwam nogal visachtig over. En als hij zo zou multitablen dan had ik hem wel als reg. Quod non.

Nu om het verhaal effe af te maken:
      UTG schoof hier met K9 en de BU reshoved (fwiw) met KJs
      Ik had idd gecallt omdat ik ook dacht goeie odds te hebben. Mijn TT hielden stand.