[90 man]QQ vs A op flop

• KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      villain speelt 58/23 over 70 handen, donkbet van 25% op 8 handen,
      AF flop = 42, AF turn = 46, AF river = 15%

Wat is hier de beste line? call flop, call turn (afh. bet), fold river?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $1.08+$0.27+$0.15

Stacks:
      UTG (3,424)
      UTG+1 (10,115)
      CO (1,670)
      Hero (BTN) (3,896)
      SB (4,262)
      BB (6,030)

Blinds: 75/150

Pre-Flop: (225, 6 players) Hero is BTN Q:diamond: Q:club:
      1 fold, UTG+1 calls 150, CO calls 150, Hero raises to 750, UTG says "vaya tela", SB calls 675, 1 fold, UTG+1 folds, CO folds

Flop: A:heart: 3:spade: 8:diamond: (1,950, 2 players)
      SB bets 300, Hero ?
  • 11 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      hatelijke spot. Call flop fo sho, turn call ik kleine bet river call ik prob ook een kleine bet. Mr dunno of turn en river ideaal zijn voor een call. Ik denk dart hij een zwakke hand speelt dus die jij beat hebt als:

donkbet flop small, check turn of donkbet small, check river of heel mss ng kleine bet.
    • goepos
      goepos
      Bronze
      Ik zou hier op de flop 750 3betten. Dan weet je wel waar je staat. checkt vilian de turn dan zou ik byhind checken maar moet je de river callen als hij bet. Check hij de river ook dan bet ik 1/3 pot
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door goepos
      Ik zou hier op de flop 750 3betten. Dan weet je wel waar je staat. checkt vilian de turn dan zou ik byhind checken maar moet je de river callen als hij bet. Check hij de river ook dan bet ik 1/3 pot

Zou ik ook doen. deze SnG's hebben veel loose spelers. Door 3 betten krijg je lagere AA eruit, weet je waar je staat. Is Volgens mij beer een bet voor potcontrol. Als je goed hit check raise je. Met donkbetten zou hij een hele sterke hand hebben en hij raist niet pre.
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      op deze stakes gooien ze hun lage azen niet weg, zeker niet op die kleine reraises :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KoningAlbert
      op deze stakes gooien ze hun lage azen niet weg, zeker niet op die kleine reraises :)
      even vr de duidelijkheid, raisen is daar imo echt superslecht:)
    • goepos
      goepos
      Bronze
      tegen deze speler met deze stats 3bet ik om te weten te komen of hij ze aas gehit heeft. deze speler geeft waarschiijnlijk ook een zwak aas niet op.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      tegen deze speler met deze stats 3bet ik om te weten te komen of hij ze aas gehit heeft. deze speler geeft waarschiijnlijk ook een zwak aas niet op.
      omdat je je qq in een bluf wilt veranderen? lijkt het je niet beter om zen air en handen die je beat hebt erin te houden door gwn te callen ipv te raisen en te zorgen dat hij enkel verder speelt met een hand die de jouwe beat heeft?

Raisen om te weten waar je staat is echt zelden de juiste oplossing
    • goepos
      goepos
      Bronze
      Ik dacht dat ik een dergelijke hand had gezien bij de strategie artiekelen. ik heb dat artikel opgezocht en er werd inderdaat niet over een 3bet gesproken.Ik heb dus het een en ander door mekaar gehaald. Ik heb in deze situaties wel zo gespeeld. Waarschijnlijk fout dus maar daarom ben ik ook hier om te leren. Dat raisen om te weten waar je staat selden de juiste oplossing is wist ik ook niet .ik zie dat je al veel langer pokert dan mij dus ga ik er van uit dat je weet wat je zegt. Wat ik wel weet is dat het goed is om maniacs onder druk te zetten dus dat pleit weer voor mijn kommetaaar. Zou dus leuk zijn als de profs er ook wat over te zeggen hebben.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik dacht dat ik een dergelijke hand had gezien bij de strategie artiekelen. ik heb dat artikel opgezocht en er werd inderdaat niet over een 3bet gesproken.Ik heb dus het een en ander door mekaar gehaald. Ik heb in deze situaties wel zo gespeeld. Waarschijnlijk fout dus maar daarom ben ik ook hier om te leren. Dat raisen om te weten waar je staat selden de juiste oplossing is wist ik ook niet .ik zie dat je al veel langer pokert dan mij dus ga ik er van uit dat je weet wat je zegt. Wat ik wel weet is dat het goed is om maniacs onder druk te zetten dus dat pleit weer voor mijn kommetaaar. Zou dus leuk zijn als de profs er ook wat over te zeggen hebben.
      Hoe lang ik poker maakt eig niet echt uit hoor. Maar ik wou gwn men punt duidelijk maken dat je hier gwn vr value kan callen. Maniacs onder druk zetten lijkt me niet altijd ideaal gwn omdat ze maniacs zijn en niet kunnen folden. Dus ik heb tegen dat soort spelers liever gwn valuehanden.
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      ziet er gewoon uit als een zwakke A.
      Maar ik raise pre wat kleiner denk dat rond 600 wel genoeg is.
      Ik call gewoon 300 en kijk naar actie daarna.. Maar ik ga niet folden op kleine bets. Als hij groot bet op de turn, kan ik wel in een fold vinden.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Flop is denk ik altijd een call. Folden lijkt me echt te weak en raisen is zoals BillClinton al aantoonde geen goeie oplossing.

Wat je doet tegen een turnbet hangt echt af van je perceptie van de spelers op deze stake.
      Ik zie hier meningen dat dit meestal vaak Ax is en dan kan je makkelijk folden.