Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Ehh wat doe ik fout?

• Umag0n
      Umag0n
      Bronze
      Ben sinds deze week begonnen met cashgames. Speel NL5. Heb voorheen altijd SNG's / MTT's gespeeld. En ik ga al flink wat tijd door op het forum. En heb altijd red lines gezien die negatief waren of licht positief.

Nu is het bij mij dus zo dat me nonSD winnings. Bijna al me winsten zijn.

Enig idee waar het aan zou liggen? :P
  • 4 antwoorden
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Over 7600 handjes kan je niks zeggen. Waarschijnlijk gewoon een upswing. Hoe dan ook niet een probleem, ga alleen op zoek naar individuele spots ipv proberen je spel algemeen te veranderen. Het maakt niet uit hoe je winst maakt, als je maar winst maakt.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je speelt supersolid :)
      Je speelt gewoon een aggro stijl , laat veel mensen folden enzo :)
      Komt gewoon door je speelstijl , je wint nice , niks klagen , gewoon voortspelen ;)
    • Umag0n
      Umag0n
      Bronze
      Ik pas me spel ook niet aan. Behalve aan de spelers. Speel 6 tafels fullring.

Speel idd vrij aggro. Maar dat is alleen daar waar het kan.

En is dat supersolid serious? of sarcasm? haha.

Is der trouwens een cashgame skype groep?

Thanks for the feedback trouwens. Ik maakte me "zorgen" om de blueline. Maar zal uiteraard wel bijtrekken.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      enige line waar je om moet minden is je greenline :)