Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

A9s on 9-high flop

• Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Villain durft al eens raisen met air.
      Hier dacht ik dus ook dat.
      Ik zet hem op deze range:

22+,A2s+,K9s+,QTs+,A2o+,KTo+

stats van villain:

Cake - $0.10 NL (6 max) - Holdem - 5 players
      Hand converted by PokerTracker 4

UTG: $10.61
      CO: $10.00
      BTN: $19.64
      Hero (SB): $15.38
      BB: $6.43

Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: (pot: $0.15) Hero has 9:diamond: A:diamond:

UTG raises to $0.35, fold, fold, Hero calls $0.30, fold

Flop: ($0.80, 2 players) 9:club: 7:diamond: 4:spade:
      Hero checks, UTG bets $0.60, Hero raises to $1.94, UTG raises to $4.68, Hero calls $2.74

Turn: ($10.16, 2 players) 6:diamond:
      Hero bets $6.78, UTG calls $5.58 and is all-in

River: ($21.32, 2 players) 9:heart:

UTG shows Q:spade: Q:diamond: (Two Pair, Queens and Nines) (Pre 69%, Flop 76%, Turn 70%)
      Hero
      shows 9:diamond: A:diamond: (Three of a Kind, Nines) (Pre 31%, Flop 24%, Turn 30%)
      Hero wins $19.90
  • 1 antwoord
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Je hebt niet echt een sample precies over deze villain hoewel ik het aantal handen niet direct zie.

Het is vr mij ook iets makkelijker als je enkel de relevante stats erbij zet en dan weet ik ook waar jij op let om een hand te beoordelen.

pre is dit ofwel een fold of 3bet vr mij. Je flopt nu tp, maar als je A9 called in positie moet hij echt al heel loose utg aan het openen zijn en dat kan je niet afleiden uit zen stats. Callen ip doe je eig best met handen die ofwel heel goed floppen tegen zen range ofwel zen range dominated hebben.
      Ik zie ook dat je het oop doet, dat kan in mijn ogen al helemaal niet want deze hand is gwn te moeilijk te spelen zo. Dus hier is het een fold preflop.

Ik denk dat je je hier verkijkt of het feit dat jij degene bent die raised en hij degene is die eigenlijk de flop 4bet. Je verandert door je raise hier je tp in een bluff imo. Er is hier niets mis met een call als hij toch zo graag blufft.

Turn moet je ook callen omdat je zoals je zelf aangeeft wel eens durft bluffen. River zou ik dan ook callen, gwn omdat het een utg range is. En vanuit die positie hebben mensen gwn minder de neiging om gek te gaan doen.

Als je er vragen bij hebt hoor ik het wel:)