NL2 geflopte set op drawyboard tegen fish

• RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      villian is huge fish 56/22. Als een fish op deze flop pusht kan ik dan eigenlijk nog wel callen met mn set? vaak spelen ze postflop vrij passief dus pusht hij hier niet alleen met de nuts? aangezien het een grote vis is zet ik hem op de volgende range: JJ-88,J9s,T8s+,96s+,JdTd

klopt deze range een beetje of pusht hij hier niet met een pair en OESD?
      heb tegen deze range 52% equity maar heb altijd nog 33% als hij een straight heeft geflopt.

potsized op de flop is gewoon goed toch op zon drawy board?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
      Hand afspelen
      $0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Known players:
      MP3:
      $2.00
      CO:
      $1.62
      BU:
      $1.43
      SB:
      $3.33
      BB:
      $1.81
      UTG2:
      $2.03
      MP1:
      $2.73
      MP2 (Hero):
      $2.00

Preflop: Hero is MP2 with 7, 7.
      2 folds, Hero calls $0.02, 2 folds, BU calls $0.02, SB folds, BB checks.
      Flop: ($0.07) 8, 7, T (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.07, BU raises to $1.41(All-In), BB folds, Hero calls $1.34.
      Turn: ($2.89) 5 (2 players)
      River: ($2.89) K (2 players)
      Final Pot: $2.89.
  • 3 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Preflop: First in limpen is echt geen goeie move. met 8 man aan tafel kun je in MP2 77 wel openen naar 3x.

je neemt een aantal handen die je voledig crusht niet mee in je range berekening. een Fish gaat hier bijvoorbeeld echt wel happy zijn met AA en KK. Zelfs QQ zou ik niet van opkijken. Verder heeftie inderdaad een hele hoop draws waar je het gewoon goed tegen doet met een set.

Gooi AA en KK, en AK, AQ ruiten voor de grap maar eens in zijn range en je zal zien dat je equity dan gewoon beduidend beter word.

conclussie: tegen een fish ga ik hier gewoon ALTIJD broke.
    • RawhideTheKid
      RawhideTheKid
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      Preflop: First in limpen is echt geen goeie move. met 8 man aan tafel kun je in MP2 77 wel openen naar 3x.

je neemt een aantal handen die je voledig crusht niet mee in je range berekening. een Fish gaat hier bijvoorbeeld echt wel happy zijn met AA en KK. Zelfs QQ zou ik niet van opkijken. Verder heeftie inderdaad een hele hoop draws waar je het gewoon goed tegen doet met een set.

Gooi AA en KK, en AK, AQ ruiten voor de grap maar eens in zijn range en je zal zien dat je equity dan gewoon beduidend beter word.

conclussie: tegen een fish ga ik hier gewoon ALTIJD broke.
      Ik speel pas een paar dagen BSS en gebruik in veel gevallen nog de SHC, vandaar de openlimp.

Ik wou deze handen er in de equilator bij doen maar aangezien hij PF aggressief speelt heb ik deze weggelaten aangezien ik dacht dat hij deze geraised zou hebben.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop openraisen idd , verder goed:)