NL25 - tegen fish op paired board oop

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Fish speelt 51/11 op 172 handen en 36 fold to cbet.

Achteraf heb ik hier een cbet voor value?? Tkutte is, wat doe ik dan op de turn? Tot nu toe bet hij meer dan 50% vs missed cbet dan... hij heeft 2.5AF dus ook niet zo passief. Dit is ook wel een float board... Dus dan bet flop en ch/call turn om dan ch/f river? Lijkt me allemaal wel moeilijk.

Dacht dat ch/call flop ch/f turn makkelijker was... Gezien ik hem met zijn hele range de flop zag betten en zijn AF nu ook niet zo hoog was dat ik hem meerdere straten zou zien barrelen. Maar turn komt er two pair op board en ik dacht dat hij daar vaak Ax ook nog zou betten?
      (plan is dan ch/f river)

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1644935
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $26.46
      BTN: $84.49
      SB: $25.00
      BB: $19.53
      UTG: $8.95
      Hero (UTG+1): $26.02
      MP1: $9.25
      MP2: $31.39

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+1 with K :heart: A :spade:
      1 fold, Hero raises to $1, 2 folds, CO calls $1, 3 folds

Flop: ($2.35) 4 :diamond: J :diamond: J :spade: (2 players)
      Hero checks, CO bets $1, Hero calls $1

Turn: ($4.35) 4 :spade: (2 players)
      Hero checks, CO bets $2.50, Hero calls $2.50

River: ($9.35) 5 :heart: (2 players)
      Hero checks, CO checks
  • 3 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      dus min of meer is je gedachtengang dat je ofwel split ofwel verliest tegen een pocket.

lijkt me niet echt winstgevend om dan richting SD te gaan ;(

dit is naar mijn idee een board wat je ofwel afbarrelt, ofwel waarmee je de flop checkfold (maybe 1 barrel checkcallt, maar eigenlijk weet je ruwweg waarmee de CO een UTG1 raise callt en daar doe je t neit al te goed tegen).

reden dat ik een 3barrel ook niet erg vind, is omdat een J of een 4 niet echt in COs range zitten in t algemeen. jij kan nuts (QQ+) reppen en hij niet echt dus

ANYWAY, dat was mn muur tekst vs regs.

nu vs fish; ik denk dat ik alsnog ga barrelen, maybe bet flop en ??? turn (afhankelijk van hoe snel ie callt). min of meer als hij geen pair heeft maar iets als Q high (wat vaak zat gaat voorkomen) heeft ie 2 livecards tegen ons, en die wil ik hem wel laten folden (pot oppakken is bijna altijd beter dan guessing games).

als ie alsnog veel float kan je evt overwegen om te gaan check/callen all the way, en dan checkcall je down als er geen diamond hit op de river
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      nu vs fish; ik denk dat ik alsnog ga barrelen, maybe bet flop en ??? turn (afhankelijk van hoe snel ie callt).
      Bij welke timing dan nog een barrel? :)

En tnx voor uitleg
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      snapcall = bet wss