NL10 - A8o

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      button opent hier hij heeft al in vorige handen laten zien dat ie graag op de button opent om de blinds te stealen vind A8 hier genoeg om hem te callen en een flopje te wagen

Flop: er valt flushdraw ik hit toppair maar met lage kicker ik ga hier niet lopen donken en check button bets obv standaard c-bet.. ik zet hem hier wel op Ax Jx kan zijn dat ie gehit heeft.

Turn: ik check en villain checkt behind (dit gaf me meer een reden om te river lekker stevig te betten zodat het lijkt op een bluf)

River: een 6 valt doet niet veel en ik besluit hier te betten en button calls

1) Waarmee denken jullie dat villain hier callt
      2) Was dit een goeie line
      3) preflop fold? het is moeilijk spelen uit positie

IPoker, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (SB): $10.37 (103.7 bb)
      BB: $10.54 (105.4 bb)
      UTG: $10.97 (109.7 bb)
      MP: $10 (100 bb)
      CO: $10.15 (101.5 bb)
      BTN: $10.69 (106.9 bb)

Preflop: Hero is SB with 8:diamond: A:heart:
      3 folds, BTN raises to $0.35, Hero calls $0.30, BB folds

Flop: ($0.80) A:diamond: J:diamond: 5:spade: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $0.70, Hero calls $0.70

Turn: ($2.20) 9:club: (2 players)
      Hero checks, BTN checks

River: ($2.20) 6:spade: (2 players)
      Hero bets $1.65, BTN calls $1.65

Results: $5.50 pot ($0.36 rake)
  • 2 antwoorden
    • GroteSmurf
      GroteSmurf
      Bronze
      Moeilijk in te schatten zonder stats van villain.

Als BTN inderdaad veel stealt dan 3bet ik eerder pre aangezien A9os (zoals je zelf al aangeeft) niet lekker speelt OOP. Tenzij villain lage fold to 3bet heeft, dan call ik eerder.

River is afhankelijk van WTSD. Als hij een callingstation is kan je hier nog wel thin valuebetten, anders ga je alleen gecalled worden door beter denk ik en bij een 2bet van villain moet je sowieso gaan neerleggen en heb je nog geen informatie.

Over het algemeen speel ik hier liever c/c zodat villain zijn missed FD ook nog kan bluffen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Dutchy,

A8o speelt heel marginaal uit positie!

Dus ik denk dat je met A8o een 3bet preflop hebt of een fold

Nou as played moet je de Flop check/callen maar je gaat niet vrolijk worden als ie doorbarreled. Iig doet ie dat niet.

De River is stats/opponent afhankelijk omdat je hier een rothand hebt en niet zo 1 2 3 makkelijk kan valuebetten. Ik denk dat ik zelf check tenzij het een vis is

Mvg,
      Gerv